Fitness Seller

Review Mega Grow - XXL Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++Aanrader

MEGAGROW_XXLNutrition.jpeg

• Soort supplement? Creatine met transportsysteem, aminozuren en vitaminen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Betere pomp, meer kracht, meer spiermassa, meer energie.
  • Te gebruiken voor welk doel? Nakuur na AAS
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zoet
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 keer 50gr de eerste 5 dagen
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Mega-Grow-P42
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Goede prijs
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? 39,50 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst nog eens kopen? Ja.

Mijn review:

Dik drie weken na het einde van mijn kuur en de start met Mega Grow hier een korte opsomming van de resultaten. Wie kuurt begrijpt dat ie onherroepelijk gaat inleveren aan een beetje kracht en massa zodra 'ie met kuren stopt. Het leek me interessant om een Creatine-enhanced product erachteraan te zetten om eens te kijken hoezeer een natuurlijk product het nog kan doen na de chemie.

En m'n bevindingen zijn niet verkeerd. Mega Grow wordt dan wel niet aangeleverd in een superdeluxe glazen pot met 8-kleurige wikkel maar de inhoud is prima te pruimen en het werkt ook nog. Ik ben begonnen met 2 keer 50gr te nemen, de eerste 5 dagen. De oplaadfase. Bij opstaan en na de training. De smaak is zoet, het goedje mixed prima met water en drink je zo weg. Na een weekje merkte ik dat ik minder ging verzuren tijdens de training, na anderhalve week merkte ik een bescheiden krachttoename en na 2,5 week wederom toename en zagen ook anderen een duidelijke contrast-verandering in mijn spiermassa. Meer vorming en met name in mijn armen, die niet snel willen groeien, duidelijke verbetering. Alles wordt een beetje 'voller' zeg maar zonder 'bloated' aan te doen.

Kortom het heeft een toevoeging gehad ná de kuur en dat terwijl velen zeggen dat er na chemie geen mildere middelen makkelijk werken. Als je een creatine zoekt die geen poeha's heeft qua verpakking maar daarentegen minder kost maar wel resultaat laat zien is dit een goeie keus. Ik heb gezien dat ze nu ook iets anders in de etalage hebben, Crea Fusion, misschien wat voor mij om ook eens te proberen! :D

Re: Review: XXL Nutrition Mega Grow

Whehe, neej was eigenlijk beetje sarcastisch bedoeld.

Megagrow zou ongetwijfeld een goed product zijn, ik heb het zelf nooit geprobeerd dus kan het niet zeggen. Maar het blijft gewoon een creatine mono product dus heel veel reacties hier zijn gewoon zwaar overdreven imo.

het werkt wel iets.. maar of het dan door die crea komt weet ik nog steeds niet.. ben nu weer met swole v2 bezig.. werkte goed vorig jaar, toch nog een keer proberen.. ik krijg er iig meer eetlust van, en het lijkt ook ietsje te helpen met de gewichten ;)

**** that spul is wél ff goed te drinken.

Rob G zei:
Whehe, neej was eigenlijk beetje sarcastisch bedoeld.

Megagrow zou ongetwijfeld een goed product zijn, ik heb het zelf nooit geprobeerd dus kan het niet zeggen. Maar het blijft gewoon een creatine mono product dus heel veel reacties hier zijn gewoon zwaar overdreven imo.

MegaGrow vind ik eigenlijk niet "gewoon een creatine mono product". Er zit namelijk zoveel meer in dan alleen creatine mono. Kijk eens goed naar de samenstelling, alles wat je na een training zo hard nodig hebt zit er in.

Uiteraard zit er de ons welbekende Creatine, BCAA's, Vitamine etc in. Maar er zit bijv. ook redelijk wat kalium en natrium in. Stoffen die o zo belangrijk zijn maar waarover je hier eigenlijk nooit iets leest. Op de een of andere manier heeft men gewoon de juiste formule weten te creëren. Een formule die eindelijk eens echt werkt.

Nu vind je de reacties misschien wat overdreven maar probeer het zelf eens. Dan zijn die reacties misschien opeens een stuk minder overdreven en wie weet staat de jouwe er zelfs dan tussen..

Brutez zei:
MegaGrow vind ik eigenlijk niet "gewoon een creatine mono product". Er zit namelijk zoveel meer in dan alleen creatine mono. Kijk eens goed naar de samenstelling, alles wat je na een training zo hard nodig hebt zit er in.

Uiteraard zit er de ons welbekende Creatine, BCAA's, Vitamine etc in. Maar er zit bijv. ook redelijk wat kalium en natrium in. Stoffen die o zo belangrijk zijn maar waarover je hier eigenlijk nooit iets leest. Op de een of andere manier heeft men gewoon de juiste formule weten te creëren. Een formule die eindelijk eens echt werkt.

Nu vind je de reacties misschien wat overdreven maar probeer het zelf eens. Dan zijn die reacties misschien opeens een stuk minder overdreven en wie weet staat de jouwe er zelfs dan tussen..

Whaha Brutez weet er altijd weer een mooi verkoperspraatje aan vast te plakken :roflol: Nee maar ik geloof best dat het een goed porduct is hoor :)

Ja ik dacht ik probeer nog 1 keer een creatine en als dat crap is neem ik nooit meer creatine haha.
Het smaakt trouwens naar Swole ook.

Hey trouwens waarom moet je na 5 dagen nog maar 1 keer per dag innemen? dat trek ik niet.

Mars zei:
Hey trouwens waarom moet je na 5 dagen nog maar 1 keer per dag innemen? dat trek ik niet.

heeft te maken met de gebruikelijke oplaadfase bij creatine, hoewel dit ter discussie staat. ik doe het wel altijd gewoon zo. Als je je houdt aan de doseringen en geen dagen overslaat merk je zeker verschil.

Ik reageer amper op mono dus voor mij is dit product niks. Als ze de mono in Mega Grow nou is vervingen door CEE had ik het zekers geprobeerd!

hardgainers zei:
heeft te maken met de gebruikelijke oplaadfase bij creatine, hoewel dit ter discussie staat. ik doe het wel altijd gewoon zo. Als je je houdt aan de doseringen en geen dagen overslaat merk je zeker verschil.

Ja maar oplaadfase of niet, s'ochtends en na de training lijkt me dit produkt gezien de dingen die erin zitten zoiezo altijd goed.

Rob G zei:
Whaha Brutez weet er altijd weer een mooi verkoperspraatje aan vast te plakken :roflol: Nee maar ik geloof best dat het een goed porduct is hoor :)

Het is inderdaad niet meer dan een creatine mono product en het zal ook vast niet meer doen dan andere producten (ok, er zitten wat extra vitamines en animos in, maar komop zeg laat me niet lachen). Maar het is logisch dat het door die mannen zo aangeprijsd wordt omdat ze zelf voor die shop werken. Beetje zielig dat er in elk XXL-supplement topic zulke reacties van hun aanwezig zijn. Het is natuurlijk leuk dat het forum wordt gesponsord door XXL-nutrition en het is ook gewoon een degelijke shop waar ikzelf regelmatig bestel, maar omdat om hier nou overdreven veel reclame te gaan lopen maken vind ik een beetje kinderachtig. Hun zullen misschien de omzet omhoog zien gaan dus kun je ze dat ook niet kwalijk nemen.

Ook in het 1fast400 forum zag ik net dat ze erg negatief zijn over het bestellen buiten NL ;), en geeft er een aan dat hij zelf bij de douane zou werken hehe.

Door dit brookies zou ikzelf voortaan liever mijn supplementen bij www.sportfood.nl bestellen of wat zelfs nog goedkoper is, www.hercules-fitness.nl!

Laatst bewerkt:

BadMF zei:
Ook in het 1fast400 forum zag ik net dat ze erg negatief zijn over het bestellen buiten NL ;), en geeft er een aan dat hij zelf bij de douane zou werken hehe.

Tjee wat ben jij een zielig ventje zeg, als je die thread leest waar je hier op doelt lees je dat ik achter die opmerking een dikke knipoog zet ;) . Omdat er gessugereerd werdt dat de Douane die rommel zelf achterhield en ging gebruiken. Als je daar niet doorheen kan prikken en denkt dat het serieus is zit je IQ nog lager als ik je inschat.

Ik houd er meestal niet van om te flamen of om andere forummers aan te vallen, niemand zit er op te wachten, maar wil het toch wel een keer gezegd hebben dat ik het toch jammer vind dat jullie dat zo doen. Ik snap dat de verkopen van XXL zo omhoog gaan en dat het forum weer door XXL gesponsord wordt dus dat de admins dit dan maar toelaten (volgens mij is er een tijdje terug wel een keer ingegrepen door T, maar de boodschap is niet helemaal begrepen of alweer vergeten?).

Maar het is toch jammer dat de supplementen sectie niet meer objectief is als mensen van shops hele positieve berichten over producten gaan plaatsen, dat zul je zelf ook wel snappen. Als die kerel van Sportfood of Bodylab ook een extra account zou aanmaken en extreem positief over zijn producten zou gaan schrijven is het toch niet leuk meer? Kijk je kunt mij een zeikerd vinden, laag IQ (ik heb bijna een Master titel btw) en al wat niet meer, maar ik vind het leuk om hier te lezen, ik wil dat graag zou houden en ik denk dat veel mede forummers het met mij eens zullen zijn.

Ik ben nu ook maar begonnen met Mega Grow. Gelijktijdig met mn nakuur.
Tot nu toe kan ik alleen zeggen dat de smaak erg goed is. Zodra ik wat ga merken zal ik dit meteen posten!

ff vragie tussendoor over die mega grow, zit daar nu ook dextro in of andere snelle kh zodat men na de training geen toevoeging van dextro of andere snelle kh extra nodig heeft. Of neemt men er het beste een flinke slok dextro bij?

gr

Zit dextro in "Chunky chicks".

thnx 'Maatje Mars"

Na 2 weken Mega Grow kan ik zeggen dat mn kracht na mn kuur nog steeds hetzelfde is.
Bepaalde oefeningen gain ik alweer in kracht!!!

Op dit moment gebruik ik alleen Mega Grow, dus ben ik er zeker van overtuigd dat het hierdoor komt!

Iedereen die twijfelt, koop en probeer, zoveel kost t niet nm.

Terug
Naar boven