AndroidHealthClinic

mega-kuur, en sta volledig stil

BigMaus

Huge Freak
Elite Member
Waardering
121
Lengte
1m83
Massa
110kg
Voor alle sth kenners....

Ik ben onlangs met een sth kuur begonnen met alle gangbare middelen erbij.
Om maar wat te noemen, test enan. deca tren etc.....ook t3 trouwens.

Maar na 10 weken is de rek eruit lijkt het wel.
Word geen kilo zwaarder meer en ook niet sterker.

Ik heb daarom de test eruit gegooid en er een sust van gemaakt op 1000 mg per week.

Is dit iets wat andere gebruikers bekend voor komt?
Is de switch naar sust verstandig geweest?

Graag jullie reakties.....ben radeloos :(

Nee kerel, die switch zal niks toeveoegen. Testo is Testo. Misschien ff handig om aan te geven wat je to dusverre heb gepakt in deze kuur? Het is normaal dat gedurende de kuur (afhankelijk van de persoon) het lichaam na 6 tot 10 weken weer een balans gaat vinden tussen opbouw en afbouw. Dan is het zaak je te concentreren op het behoud van de gewonnen massa.

BigMaus zei:

Ik heb daarom de test eruit gegooid en er een sust van gemaakt op 1000 mg per week.

hoeveel ben je dan bijgekomen?
* @mg?

en hoelang wou je dit rekken? 12-16wken?
geef eens een conclusie ofzo, beste kuurtje tot zover?

en hoe doseer je de boel?

hebt gelijk elmo , twee jaar geleden ook voorgehad ( 30g d-boll + 200 deca en 400 test E) een kuur voor 10 weken maar de laatste 2 weken groeide ik niets meer en ook geen krachttoename, mijn lichaam was inmiddels gestabiliseerd ( voor zover dit kan met al die middelen in je lijf), mijn max was (door de d-bol iets vroeger opgetreden) al na drie weken
---------dus eveneens, het heeft geen zin om na 10 weken nog van test-soort te veranderen
misschien wel beginnen afbouwen en beginnen na te denken aan nakuur want volgens mij is 10 weken toch bijna een limiet, groeten mofoc

die sth van welk merk heb je die?

mofoc zei:
hebt gelijk elmo , twee jaar geleden ook voorgehad ( 30g d-boll + 200 deca en 400 test E) een kuur voor 10 weken maar de laatste 2 weken groeide ik niets meer en ook geen krachttoename, mijn lichaam was inmiddels gestabiliseerd ( voor zover dit kan met al die middelen in je lijf), mijn max was (door de d-bol iets vroeger opgetreden) al na drie weken
---------dus eveneens, het heeft geen zin om na 10 weken nog van test-soort te veranderen
misschien wel beginnen afbouwen en beginnen na te denken aan nakuur want volgens mij is 10 weken toch bijna een limiet, groeten mofoc

al na drie weken geen groei meer? al na 3 weken de max bereikt? lijkt me vreemd

BigMaus zei:

ben je ook niet een beetje jong voor een kuur met sth?
hoe lang loopt de sth al? die heeft toch lange tijd nodig om volledig tot zijn recht te komen? mocht je pas 10 weken bezig zijn dan zou ik me niet teveel zorgen maken

MAUS,Post dan ook ff je kuur schema (ik kan het zo 123 niet vinden)

ik vind het een goed idee om te switchen van test enth naar sust.
heb het zelf ook onlangs gedaa, k was 5,5 week bezig met 500 mg test enth elke 5 dagen en had nauwlijks effect, toen ben ik over gegaan naar sust elke maandag woensdag en vrijdag 250 mg te zeten en toen kreeg ik binnen 1,5 een onwijze vooruitgang in kracht en kwam toen zeker 5 kilo aan.
met die enathate was in weinig aan gekomen alleen van 4 weken kickstart d-bol ben ik wel 4 kilo aangekomen.

maartenonnink zei:
ik vind het een goed idee om te switchen van test enth naar sust.
heb het zelf ook onlangs gedaa, k was 5,5 week bezig met 500 mg test enth elke 5 dagen en had nauwlijks effect, toen ben ik over gegaan naar sust elke maandag woensdag en vrijdag 250 mg te zeten en toen kreeg ik binnen 1,5 een onwijze vooruitgang in kracht en kwam toen zeker 5 kilo aan.
met die enathate was in weinig aan gekomen alleen van 4 weken kickstart d-bol ben ik wel 4 kilo aangekomen.

Denk niet dat het in jouw geval met de ester te maken heeft gehad, maar met de hoeveelheid. Je ging immers van 500 mg naar 750 mg test.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankty jongens voor de vele reakties.
Er zitten nu 10 weken op idd.

Dit is geen discussie over of ik te jong ben voor sth.
Dit is mijn zwaarste kuur ooit en weet dat het in zekere zin een aanslag op mn gezondheid is dus probeer ik iig het beste er uit te halen.

Mn kuurschema, ongeveer om je een idee te geven.....:

wk 1 tm 10 test enan.1000 mg
wk 1 tm 8 deca 800 mg
wk 9 tm 16 eq 800 mg
wk 6 12 tren ace. 100 mg eod
wk 11 tm 20 sust.1000 mg

De kuur gaat 6 maanden duren.
Mijn oorspronkelijk schema gaat niet helemaal meer op omdat ik nu echt stil sta.
Ben echter wel van plan om na de eq weer deca erbij te doen.
Ook de tes enan. tegen die tijd er weer bij.

Heb in deze kuur tot nu toe zo'n 4 kilo gewonnen.
Niet erg veel dus, maar ik ben al het een en ander gewend.
Toch verwacht ik er meer van natuurlijk.

gr.maus

de sth is van GS

Dat is de normale gang van zaken mijn vriend... na 10 weken valt de boel stil en blijf je op je gewicht hangen. Doe nog een week of 6 verder en je zal goed gaan merken dat je niet meer bijkomt maar dat je nu stilaan vet zult beginnen verliezen. 16 weken is goed maar dan moet je ook een week of 8 (weet het is lang) stoppen met alles want je lichaam wordt dit ook allemaal gewoon. Begin je opnieuw dan ga je weer een flinke scheut krijgen. vergeet niet dat je max 5a 6 kg spieren kan aankomen op een jaar en dan is dat een goed jaar... Veel succes met de lieve flesjes...

iedereen heeft het over stil staan na een aantal weken, maar deze jongen heeft er sth naast, al is het wel zo dat je pas na n wk of 8 daar echt baat van gaat krijgen, geef het dus nog ff, miss tegen die tijd overstappen van merk (sth)
succes!

mofoc zei:

dat kuurtje van jou kun je in de verste verte niet vergelijken met dit,voor een kuurtje met sth is 12 weken het absolute minimum

4kg...met 10weken zo'n hoeveelheden...

je moet echt wel een hard gespierd beest zijn dan om zo weinig vooruitgang te boeken..

of slecht eten:D

of nep spul:D

maar dat laatste geloof ik niet, als je al 100+kg weegt eet je zowieso al veel..

succes

sth is geen wondermiddel, het enigste wat het doet is toch eigenlijk vetverbranden en vooral spiercellen maken, die je met de as vergroot. Dus volgens mij is het de as die er voor zorgen dat je juist gaint en de sth om ze te laten behouden.

Kan 't mis hebben

door RUFF-E:
''Denk niet dat het in jouw geval met de ester te maken heeft gehad, maar met de hoeveelheid. Je ging immers van 500 mg naar 750 mg test.''

ja maar het was wel mn eerste kuur, dan is 500 mg test enth toch wel aardig wat.
en ik weet cker dat het egt was want het was van gs.
waarschijnlijk reageer ik gewoon beter op de korte esters dan de lange enanthate

maartenonnink zei:
door RUFF-E:
''Denk niet dat het in jouw geval met de ester te maken heeft gehad, maar met de hoeveelheid. Je ging immers van 500 mg naar 750 mg test.''

ja maar het was wel mn eerste kuur, dan is 500 mg test enth toch wel aardig wat.
en ik weet cker dat het egt was want het was van gs.
waarschijnlijk reageer ik gewoon beter op de korte esters dan de lange enanthate

na 5,5 weken komt de entah ester pas echt goed op gang, (al eerder maar heeft toch wel ff tijd nodig).
verder bestaat sust maar voor een relatief klein gedeelte uit korte esters dus dat valt ook wel mee.

ja ok mischien ik er destijds wat langer mee moeten wachten.
maar wat ik er was vergeten bij te zegen dat ik ook heb gefrontload de 1e week op 1000 mg.
iig ik heb er geen spijt van gehad dat ik ben geswitched naar sust en ga het in mn volgende kuur weer gebruiken.

Terug
Naar boven