XXL Nutrition

mega-kuur, en sta volledig stil

Ik sta ook al weken volledig stil in gewichtstoename, alleen de kracht gaat nog steeds voorruit. Heb ook net 3/4 kg gegained en zit op geloof ik 8 weken. Wel zie ik mezelf steeds beter worden en het lijkt of m'n vetpercentage minder is geworden (van vocht geen last). Nog een paar weekjes en ik switch van test naar sust en van deca naar tren. Hoop dat een volgende cycle igf en slin me weer wat verder kan brengen.

• Topic Starter Topic Starter
nou, ik zal wel zien of het wat uitmaakt dat ik over ben gegaan naar de sust.
normaal zou ik er erg sceptisch over zijn, want sust verdiend bij mij nooit echt de voorkeur.

Maar bedankt nogmaals voor de reakties!!

Vertel eens wat je dosering van sth is?
Ik kan je nu al aangeven dat je voor groei min 8 tot 10iu sth per dag moet nemen en dit voor min 12 weken zoals reeds aangegeven,liefst nog langer,je kuur duurt toch 20 weken...ik zou er 24 weken van maken en pas vanaf week 13 overschakelen van deca naar eq.

gewoon doorknallen...wat mij zelf altijd opvalt is dat bij de wat langere kuurtjes de massa veel makkelijker vast te houden is itt de kortere kuurtjes..

Neemt je vetvrije massa toe? Misschien neemt die toe waardoor je gewicht zelfde blijft..

iedergeval succes verder...

klaas zei:
gewoon doorknallen...wat mij zelf altijd opvalt is dat bij de wat langere kuurtjes de massa veel makkelijker vast te houden is itt de kortere kuurtjes..

Neemt je vetvrije massa toe? Misschien neemt die toe waardoor je gewicht zelfde blijft..

iedergeval succes verder...

inderdaad je vetmassa kan afnemen,

maat niet slecht bedoelt ofzo maar die doseringen zijn simpelweg belachelijk voor iemand met jouw ervaring, ik draai nu zelf al een tijdje mee en neem lang niet zulke doseringen. Je had alleen van het eten al die 4kg zwaarder moeten worden.

Wat een hoop jongen wel vergeten is dat naarmate ze verder in een kuur komen ze ook meer moeten gaan eten.

Post even je voedingsschema en de merken die je precies gebruikt want ergens zit er iets niet goed.

En test is test ??? Ben ik het niet helemaal mee eens het verschil tussen test propionate en bv enanthate is een liter of 5 aan vocht verschil tussen de 2 en als test test is waarom hebben ze dan verschillende versies ervan gemaakt dan hadden ze het wel bij een gelaten.

In ieder geval succes maat.

Chemical zei:
Wat een hoop jongen wel vergeten is dat naarmate ze verder in een kuur komen ze ook meer moeten gaan eten.

.

Inderdaad ik denk ook dat daar het probleem ligt, door de gewonnen kilo's verbruikt je lichaam meer energie en als je je voedingsschema daar niet op aan past zal je niet vooruit gaan.
Dus je Kcal wat omhoog.

Sluit me daar bij aan....teveel mensen passen hun eetschema niet aan naarmate ze zwaarder worden en blijven de hele geplande kuur op hetzelfde aantal kcals zitten en dat werkt natuurlijk niet.

Of verandering van testester veel zal helpen weet ik niet want ik heb er zelf weinig van gemerkt maar ik geef er toch wel de voorkeur om na een week of 10/12 te switchen van ester.

zou het kunnen zijn dat je te kort op je vorige kuur zit,dat je nog niet voledig hersteld was voor deze kuur?

Dat je stilstaat kan eventueel te maken hebben met het feit dat je in bf% afneemt door de sth? Ik zou iig geval ff mn vochtgehalte, bf en VVM in de gaten houden.

dennis999 zei:
ben je ook niet een beetje jong voor een kuur met sth?
hoe lang loopt de sth al? die heeft toch lange tijd nodig om volledig tot zijn recht te komen? mocht je pas 10 weken bezig zijn dan zou ik me niet teveel zorgen maken

te jong voor een kuur met sth? kun je deze statement nader toelichten? als ik me niet vergis maakt je lichaam als piek iets van 1 a 1.5IU aan.. als je met 4IU doseert zit je daar dus al dik 2 keer boven en zou het zeker tot resultaat lijden.. of is deze redenering onvolledig?

Niet onvolledig maar het werkt helaas niet zo in de praktijk.

4iu zal niet verschrikkelijk veel doen voor je.

De een reageert er natuurlijk wat beter op dan de ander maar de echte hoeveelheden BEGINNEN pas bij 10iu interessant te worden...

ECLIPSE zei:
te jong voor een kuur met sth? ?

ik persoonlijk vind: dat iemand van rond de half 20 nog niet met sth, igf-1, slin ed aan de slag moet gaan.
deze discussie is al aan de orde geweest bij "waar ligt de grens".
kort samenvattend: in de "golden age"liepen allemaal verschrikkelijke grote lui rond. de meesten groter dan de gemiddelde forum bezoeker. kijk bv eens naar pumping iron van arnold.
die hadden geen slin, sth, ed.
ook al kuur je dan nog moet je geduldig zijn, en niet te snel grijpen naar in mijn ogen spullen voor de vets. daar moet je pas aan gaan als je met geduld, voeding, training ed en gewone as niet meer verder komt.

qua leeftijd en gh-gebruik kan ik weinig tegen je standpunt inbrengen, het 1,5 vs 4 iu verhaal. maar ik vind de topic-starter te jong voor sth.

even voor de duidelijk, dit verhaal is gericht aan eclipse en niet aan de topicstarter

gr d

dennis999 zei:
ik persoonlijk vind: dat iemand van rond de half 20 nog niet met sth, igf-1, slin ed aan de slag moet gaan.
deze discussie is al aan de orde geweest bij "waar ligt de grens".
kort samenvattend: in de "golden age"liepen allemaal verschrikkelijke grote lui rond. de meesten groter dan de gemiddelde forum bezoeker. kijk bv eens naar pumping iron van arnold.
die hadden geen slin, sth, ed.
ook al kuur je dan nog moet je geduldig zijn, en niet te snel grijpen naar in mijn ogen spullen voor de vets. daar moet je pas aan gaan als je met geduld, voeding, training ed en gewone as niet meer verder komt.
qua leeftijd en gh-gebruik kan ik weinig tegen je standpunt inbrengen, het 1,5 vs 4 iu verhaal. maar ik vind de topic-starter te jong voor sth.
even voor de duidelijk, dit verhaal is gericht aan eclipse en niet aan de topicstarter
gr d

bedankt voor je toelichting, en je hebt natuurlijk helemaal gelijk.. je kunt ongetwijfeld ongelofelijk ver komen met slechts AAS zonder te grijpen naar slin, sth etc. maar ik dacht dat je bedoelde dat hij door zijn leeftijd nu vast zat in zijn kuur en geen verdere resultaten meer boekte met betrekking tot zijn HGH gebruik.. thanks!

Testo zei:
Niet onvolledig maar het werkt helaas niet zo in de praktijk.
4iu zal niet verschrikkelijk veel doen voor je.
De een reageert er natuurlijk wat beter op dan de ander maar de echte hoeveelheden BEGINNEN pas bij 10iu interessant te worden...

het was in principe slechts een voorbeeld :) maar ik ben nog altijd voorstander van met lage doseringen beginnen en die dan in de loop der tijd eventueel verhogen mits de resultaten minder zijn dan gewenst :D:D:D maar 10IU klinkt wel heel LEKKA

Terug
Naar boven