XXL Nutrition

Megagrow of Creatine Monohydraat

ik wil ook beginnen met creatine. train nu 4 tal maanden en let redelijk goed op mijn eten.

ktwijfel ook tussen megagrow, creatine monohydraat en creapump. welke neem ik nu best?

kzie ffkes het bos tussen de bomen niet meer :p

• Topic Starter Topic Starter
gisteren mijn stack binnen gekregen. RPM/DRIVE en MEGA GROW.

ben benieuwd wat dit gaat doen. had vorige maand al RPM/DRIVE gedaan. en dat merkte ik heel goed.

wat kan ik pakken voor de juiste dosering? want heb een maatschepje van
32cc. hoeveel gram mega grow zou dat ongeveer zijn?

Ik heb met een vork de hele bak proberen door te graaien om te kijken of er een scoopje/schepje bij zit voor de dosering, maar heb helaas niets kunnen vinden. Ik ben bang dat ik een mini-weegschaaltje moet kopen :eek:

Het hangt ook af van de stof... een scoop brinta is veel anders dan een scoop whey-poeder. Ik zou het dus niet weten

heb net de keuken weegschaal erbij gepakt. leeg maat schepje is 4 gr. en tot het randje vol is 29 gr. dus 1 schep is 25 gr. precies de juiste dosering dus..

Je hebt het nu over Mega Grow he? dat zou wel mooi zijn, ik heb hier verschillende scoops in cc's. Daar kom ik dan wel uit.

ja heb het over mega grow. 1 volle maatschep van 32cc afgestreken tot het randje is 25 gr mega grow.

hou me op de hoogte wat mega grow bij jou doet.......

succes

i will :) thanks, het smaakt iig wel goed :) beetje AA-drink achtig.

ff vraagje tussendoor...
is het bij creatines nodig om op rustdagen ook die doseringen te nemen??
rustdag bedoel ik dan ook geen cardio of iets...
of is dat gewoon zodat je sneller door je producten gaat/

ff vraagje tussendoor...
is het bij creatines nodig om op rustdagen ook die doseringen te nemen??
rustdag bedoel ik dan ook geen cardio of iets...
of is dat gewoon zodat je sneller door je producten gaat/

hangt er een beetje vanaf, als jij 1x in de week traint, dan zou ik niet alle 6 (resterende) dagen creatine nemen. Als voorbeeld in mijn geval:

ma training
di training
do training
vrij training
zo training

ik mijn geval kan ik prima elke dag creatine nemen, omdat bijv op zaterdag en op woensdag (niet trainingsdagen) mijn lichaam alsnog moet herstellen.

hangt er een beetje vanaf, als jij 1x in de week traint, dan zou ik niet alle 6 (resterende) dagen creatine nemen. Als voorbeeld in mijn geval:

ma training
di training
do training
vrij training
zo training

ik mijn geval kan ik prima elke dag creatine nemen, omdat bijv op zaterdag en op woensdag (niet trainingsdagen) mijn lichaam alsnog moet herstellen.

ik train 4 dagen in de week dus dan kan je best die andere 3 dagen ook nemen? doe je dan ook max dosering?

ik train 5 dagen en af en toe 6 dagen in de week. dus ik ga elke dag mega grow pakken. lekkere smaak trouwens. zit nu nog in de oplaad fase....

Terug
Naar boven