Fitness Seller

MegaGrow

Thijs0541

Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
75kg
Vetpercentage
18%
Hallo,

Ik ben een tijdje geleden met krachttraining begonnen en ik begin al redelijk resultaat te zien.
Maar nu wil ik nog een stapje erbij pakken.

Ik wil MegaGrow gaan gebruiken alleen nu wil ik er een paar dingen over weten.

- Hoelang kan je dit gebruiken achter elkaar ( zonder pauzes ).
- Kan dit in combinatie met Whey ( wat ik nu gebruik ).
- Krijg je er mooie spieren van.
- En als je stopt, verminderen je spieren dan? ( Heb ik gehoord.... )

http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/mega-grow

Zucht.. Ik zal je even uit de doom helpen, geloof niet alles wat er in de beschrijving staat van de supplementen. In MegaGrow zit creatine en misschien dat je hierdoor ietsje sterker gaat worden en je spieren wat meer volume krijgen (vocht), that's all. Je kunt je beter concentreren op een goed trainings- en voedingsschema. Aangeraden wordt om 3 maanden creatine te nemen, gevolgd door 1 maand pauze. Dit kun je gewoon gebruiken in combinatie met Whey, maar verwacht er niet te veel van.

Toen ik met Mega Grow van XXL nutrition begon waren de eerste weken echt spectaculair om het zo maar te noemen, er was een onwijze kracht toename en vooral met bankdrukken ging ik van 120 kilo naar 150 kilo in 3 week.
Spierpijn wat ik voorheen altijd had na trainingen? Verdween als sneeuw voor de zon en liep de hele dag met een pomp in mijn armen. Mega Grow is echt een van de supplementen wat ik advieszeer aan mensen in mijn omgeving om te gebruiken en hoor alleen maar positieve resultaten erover.

En wat ze zeggen dat als je stopt ermee dat het minder word de spieren? Onzin! Toen ik 2/3 week gestopt was ermee kwam ik alsnog aan. Het lijkt wel alsof het een soort wondermiddel is.

Toen ik met Mega Grow van XXL nutrition begon waren de eerste weken echt spectaculair om het zo maar te noemen, er was een onwijze kracht toename en vooral met bankdrukken ging ik van 120 kilo naar 150 kilo in 3 week.
Spierpijn wat ik voorheen altijd had na trainingen? Verdween als sneeuw voor de zon en liep de hele dag met een pomp in mijn armen. Mega Grow is echt een van de supplementen wat ik advieszeer aan mensen in mijn omgeving om te gebruiken en hoor alleen maar positieve resultaten erover.

En wat ze zeggen dat als je stopt ermee dat het minder word de spieren? Onzin! Toen ik 2/3 week gestopt was ermee kwam ik alsnog aan. Het lijkt wel alsof het een soort wondermiddel is.

He wat leuk, iemand van de XXL-pr afdeling...
It's amazing Mike!

• Topic Starter Topic Starter

Ziet er sarcastisch uit maar ik gok het erop.
Een maat van me heeft het ook gedaan en die is er ook dik op vooruit gegaan.

Maar hoe moet ik dit nemen?
Ik doe op het moment whey perfection: 1x bij opstaan, 1x s'avonds of na de training.

Ziet er sarcastisch uit maar ik gok het erop.
Een maat van me heeft het ook gedaan en die is er ook dik op vooruit gegaan.

Maar hoe moet ik dit nemen?
Ik doe op het moment whey perfection: 1x bij opstaan, 1x s'avonds of na de training.

H Thijs! Leuk dat je even weer wat laat horen, sarcastisch is het zeker niet hoor. Ik ben er echt stukken op vooruit gegaan! En inderdaad zoals je zegt, 1x bij het opstaan en 1x na de training of in de avond, je kan het natuurlijk ook voor de training en na de training gebruiken om zo het optimale eruit te halen.

Maar niet alleen de Megagrow vind ik zelf erg goed maar ook de EAS van XXLnutrition vind ik erg goed. (http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/essential-amino-stack)

Zorgt ervoor dat alle essentile aminozuren direct in je bloed komen na bijvoorbeeld een training, voor het optimale herstel van je spieren. Nog beter is het om het voor je training ook te gebruiken wat ik zelf ook doe.

Ik zou zeggen, bestel beide producten geef het een kans! En ik zal je beloven je zal niet teleurgesteld zijn.

H Thijs! Leuk dat je even weer wat laat horen, sarcastisch is het zeker niet hoor. Ik ben er echt stukken op vooruit gegaan! En inderdaad zoals je zegt, 1x bij het opstaan en 1x na de training of in de avond, je kan het natuurlijk ook voor de training en na de training gebruiken om zo het optimale eruit te halen.

Maar niet alleen de Megagrow vind ik zelf erg goed maar ook de EAS van XXLnutrition vind ik erg goed. (http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/essential-amino-stack)

Zorgt ervoor dat alle essentile aminozuren direct in je bloed komen na bijvoorbeeld een training, voor het optimale herstel van je spieren. Nog beter is het om het voor je training ook te gebruiken wat ik zelf ook doe.

Ik zou zeggen, bestel beide producten geef het een kans! En ik zal je beloven je zal niet teleurgesteld zijn.

Gast, heb jij aandelen in XXL Nutrition ofzo?
Als je fatsoenlijk eet, daarbij wat whey in je mik gooit en af en toe misschien wat creatine, kom je een heel eind.
Al het overige is rotzooi, verpakt in een hoop bullshit. Kost bergen met geld en je hebt er zo goed als niks aan.

Gast, heb jij aandelen in XXL Nutrition ofzo?
Als je fatsoenlijk eet, daarbij wat whey in je mik gooit en af en toe misschien wat creatine, kom je een heel eind.
Al het overige is rotzooi, verpakt in een hoop bullshit. Kost bergen met geld en je hebt er zo goed als niks aan.

Natuurlijk is een goede voeding de basis van alles omtrent bodybuilding. Maar een goed voedingsschema in combinatie met de juiste supplementen levert natuurlijk wel extra resultaat op. Dus dat jij zegt dat al het overige rotzooi is dat noem ik nou "bullshit" maar goed, daar zal jij blijkbaar een andere mening over hebben dat is je goed recht.

En trouwens, je hebt het over whey. Whey bestaat uit aminozuren, alleen moeten deze eerst afgebroken en verteerd worden. De EAS van XXLnutrition, hoeft je lichaam niet eerst af te breken en neemt de amino zuren dus DIRECT op. Dus een sneller herstel, dus ja.. je geeft een mening hier maar weet niet waar je over praat.

En nog iets, over Megagrow:

De ingredinten van Mega Grow nader bekeken
Zuivere Creatine zorgt voor een toename van explosiviteit, kracht, uithoudingsvermogen en spiervolume! Het indrukwekkende effect van creatine is al binnen enkele dagen zichtbaar en voelbaar.

Dus dat gaat ook al niet meer op, je zegt precies eigenlijk wat ik zeg maar dan ga je aanvallend op mij in? Waarom Jaccinho?

Laatst bewerkt:
Beste anonimnyylector,

Mijn comment was absoluut niet persoonlijk gericht, alleen vond ik je wat propagerend t.o.v. Xxl nutrition.
Verder vind IK dat je als snelle eiwitbron het beste whey kunt gebruiken omdat binnen een uur de eiwitten afgebroken zijn en in de vorm van aminozuren opgenomen worden.
Daarbij is het algemeen bekend dat de supplementenindustrie de geweldige reclameteksten die ook jij citeert gebruikt om placebo effecten op te wekken bij (potentiele) klanten.
De concentratie werkende stoffen in supps zijn vaak nihil.
Voeding is inderdaad de basis en ook de key tot resultaat.

En voor je posts krijg je geen karma van me. Sorry

Ik zou gewoon kiezen voor creatine monohydraat. Het is lekker goedkoop en 'Mega Grow' gaat je denk ik niet veel meer extra geven dan creatine.

Terug
Naar boven