- Waardering
- 89
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is natuurlijk onzin om uberhaupt een boek te verbieden in een zgn. vrij land. In de Ardennen was ik laatst in een boekenwinkel daar lag het gewoon in de schappen.

Opvallend dat de linkse en ook centrum rechtse partijen het geen probleem vinden en extreem-rechts (die zo vaak voor nazi's uitgescholden worden) juist wel.
Geert Wilders sprak van een "krankzinnig voorstel". De PVV-politicus vindt de opvatting van Plasterk de wereld op z'n kop. "Ik vraag de koran te verbieden omdat het boek aanzet tot haat en vervolgens krijgen we er nog een haatzaaiboek bij. Op die manier stellen we ook de fascisten tevreden", reageerde Wilders.

Wanneer gaat die wilders nou 'es dood?
als alle moslims het land uit zijn.en terrechtjoke
Ik vraag me trouwens af in welk boek de meeste onzin staat: de Koran of Mein Kampf. Volgens mij zijn ze aan elkaar gewaagd, maar ik blijf voorzichtig want moet die laatste nog lezen.

Dat is de onwetendheid van de meeste linkse gasten. Zodra je rechts bent, verheerlijk je Hitler en wil je alle joden dood.
Tja, als je het zo leest kan je al zien hoe bijster ze het spoor kwijt zijn in het linkse kamp.
Wanneer gaat die wilders nou 'es dood?
Het punt van het verboden boek Mein Kampf is, al heb ik het zelf niet gelezen, dat jongeren in een bepaalde leeftijdsgroep extra gevoelig zijn voor groeperen & extreme ideeën.
Laten we het doen zoals bij de wiet. Wel verkopen/kopen , niet producerenHet boek moet gewoon uitgebracht mogen worden of iemand hem koopt is een 2e.

Van mij mag hij weer in de schappen...wil wel eens lezen wat die man te schrijven had