- Waardering
- 703
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 124kg
- Vetpercentage
- 15%
Dat kan ik ook aan jou vragen. Wat een gevoelloze lul moet je zijn om een dood kind zo nog een trap na te geven. Ja ik treur wel (is een groot woord maar erg vind ik het zeker) als een kind zoiets doet. Is ook een medemens en geen stuk uitschot. Vind het echt not-done om iemand als zomaar een stuk uitschot te zien. Zou zomaar kunnen zijn dat ze zichzelf zo ongeveer zo zag en gebrek aan zelfvertrouwen een belangrijke factor was in haar overlijden. Het klinkt heel soft wat ik nu zeg; maar medemensen het gevoel geven dat ook zij de moeite waard zijn is heel belangrijk. Een samenleving waar mensen van 13 een einde maken aan zichzelf en we dit niks interesseren omdat het toch uitschot is, is een zieke samenleving!
Sluit ik me bij aan hoor. Kinderen op dit forum zullen wel weinig liefde gekend hebben thuis en voortdurend zijn mishandeld oid. Kan me niet indenken waarom je anders zo'n k*tkarakter hebt gekregen. Zijn de enige mensen waar ik me schouders bij op haal als ze dood in de put liggen, denk overigens wel meer mensen. Maarja weet waar je voor staat hé.
Van mij mogen ze de regelgeving best aanscherpen. Waarom zou je mensen alleen beschermen voor fysiek geweld als verbaal geweld voor sommige nog veel harder aankomt. Vrijheid van meningsuiting misbruiken om een ander naar de grond te werpen en mogelijk kapot te maken? Vrijheid is een mooi iets maar wordt door vele misbruikt om kwaad te doen. Dat is naar mijn idee nooit het idee achter vrijheid geweest. De vrijheid ontnemen tot het doen van kwaad? waarom zou ik daar tegen in protest willen komen? En wat schiet ik er mee op een ander kapot te maken met verbaal geweld? Helemaal als het om kinderen van 13 gaat die er blijkbaar zelfmoord om kunnen plegen. Van mij hoeft het niet hoor die ''vrijheids van meningsuiting'' als het hier voor gebruikt wordt.
Laatst bewerkt: