MuscleMeat

Nieuws Meisje uit Pijnacker pleegt zelfmoord 'om bangalijst'

Woord van 2012, bangalijst xD

nu die spanga chimi niet meer ippa gaat zetten bij die boyki's moeten ze weer zelf pagga slaan, wel beetje faya main

en dan is er ook nog een keer iemand die een twitter account aanmaakt met haar naam en gaat dan tweeten dat ze nog leeft na haar zelfmoord. te triest voor woorden.

Deze staan op mijn banga banga sl*tten lijst .

1. Angelus
2. marcel
3. skinnie

angelus staat wel met 7523 anale penetraties voorsprong op de tweede op mijn lijst marcel . Marcel zal heel hard zijn best moeten doen om angelus van de lijst te verslaan maar volgens verschillende bronnen ( legit ) is marcel aan een immense comeback bezig . Keep it up marcel !!!

1. Angelus
2. marcel
3. skinnie

angelus staat wel met 7523 anale penetraties voorsprong op de tweede op mijn lijst marcel . Marcel zal heel hard zijn best moeten doen om angelus van de lijst te verslaan maar volgens verschillende bronnen ( legit ) is marcel aan een immense comeback bezig . Keep it up marcel !!!
Reported.

banga lijst ??? O mijn god :roflol:

brb banga lijst updaten

1. Angelus
2. marcel
3. skinnie

ik weet dat ik immens populair ben, maar om nu net hetzelfde als mij te nemen maar geen royalties betalen vind ik nu wel een beetje klef.

Terug
Naar boven