AndroidHealthClinic

Meisje van 14 zuipt graag

Status
Niet open voor verdere reacties.
tja , dat moet jij zelf beoordelen of je dat gelooft of niet haha .
maar het is inmiddels alweer anders dusja _0-

geen flauw idee waarom dit komt

toch zou ik ze doen ook al is ze 14, maar denk niet dat ze mij zult doen :D

zomervakantie

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:13 ----------

Oke ander onderwerp :D

Bukken - buk-ken n n n

zomervakantie

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:13 ----------

Oke ander onderwerp :D

Hmm, oke... Vind het wel interessant, roept altijd een hoop vraagtekens bij me om, net zulke vraagtekens als bij gothics.

volgens mij jij ook ,
aangezien je je gewicht en lengte niet durft neer te zetten zal de rest ook wel niet zoveel belovends zijn !
Typisch een antwoord van een maagd. Tis niet erg meisje. Beter ook want met dat gezuip zouden jongetjes nog eens misbruik van je kunnen maken. :D

Zeker wel, je moet gewoon blaken van zelfvertrouwen !
Dus je bent wel niet goed bezig nu, herpak jezelf man.;)

ik ben gewoon een goddelijke coïtus adonis, ze is nu zo bezig te vingeren op me foto's dat ze niet naar de knop gaat van stuur lil p een prive bericht :p

ik ben gewoon een goddelijke coïtus adonis, ze is nu zo bezig te vingeren op me foto's dat ze niet naar de knop gaat van stuur lil p een prive bericht :p

jij spoort gewoon niet

ik beken helemaal niks , maar maakt het iets uit wat ik zeg dan , jullie geloven het toch niet haha .

Typisch een antwoord van een maagd. Tis niet erg meisje. Beter ook want met dat gezuip zouden jongetjes nog eens misbruik van je kunnen maken. :D

die opmerking hebben we ookal gehoord , origineel zijn jongen !
als je even 20 pagina's terug gaat kan je die hele discussie over drank terug vinden .. daar ben ik namelijk nogal klaar mee !

Hmm, oke... Vind het wel interessant, roept altijd een hoop vraagtekens bij me om, net zulke vraagtekens als bij gothics.

vergelijk je met met een gothic :|

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven