- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
G-Star, je weet tog.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tja , dat moet jij zelf beoordelen of je dat gelooft of niet haha .
maar het is inmiddels alweer anders dusja _0-
Niet om je te sarren of zo, maar heb je nog een eetprobleem?
Je ziet er niet echt uit als een anorexia-patiënt (compliment).
Zeker wel, je moet gewoon blaken van zelfvertrouwen !toch zou ik ze doen ook al is ze 14, maar denk niet dat ze mij zult doen![]()

zomervakantie
---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:13 ----------
Oke ander onderwerp![]()
Typisch een antwoord van een maagd. Tis niet erg meisje. Beter ook want met dat gezuip zouden jongetjes nog eens misbruik van je kunnen maken.volgens mij jij ook ,
aangezien je je gewicht en lengte niet durft neer te zetten zal de rest ook wel niet zoveel belovends zijn !

volgens mij jij ook ,
aangezien je je gewicht en lengte niet durft neer te zetten zal de rest ook wel niet zoveel belovends zijn !

Zeker wel, je moet gewoon blaken van zelfvertrouwen !
Dus je bent wel niet goed bezig nu, herpak jezelf man.![]()

ik ben gewoon een goddelijke coïtus adonis, ze is nu zo bezig te vingeren op me foto's dat ze niet naar de knop gaat van stuur lil p een prive bericht![]()

ik ben gewoon een goddelijke coïtus adonis, ze is nu zo bezig te vingeren op me foto's dat ze niet naar de knop gaat van stuur lil p een prive bericht![]()
Typisch een antwoord van een maagd. Tis niet erg meisje. Beter ook want met dat gezuip zouden jongetjes nog eens misbruik van je kunnen maken.![]()
Hmm, oke... Vind het wel interessant, roept altijd een hoop vraagtekens bij me om, net zulke vraagtekens als bij gothics.