PowerAnt
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m59
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
?!Denk jij nou werkelijk dat ik 20 pagina's terug ga lezen.jdie opmerking hebben we ookal gehoord , origineel zijn jongen !
als je even 20 pagina's terug gaat kan je die hele discussie over drank terug vinden .. daar ben ik namelijk nogal klaar mee !

Ik zou niet durven, maar daarvan begrijp ik ook echt niet hoe je het in je hoofd kan halen om er zo bij te lopen.
Net als anorexia, hoe kan het in je opkomen dat je te dik bent terwijl je zwaar ondervoed bent en gewoon een goed lijf had.
Maar het zal allemaal wat complexer liggen dan ik denk, heb me verder nooit verdiept in die shit.
hahahaha, bijna wel he ronniej whhaha
heeeel veel complexer haha.

Volgens mij is kirsten nog maagd.
Merk je meteen aan haar post gedrag.
volgens mij jij ook ,
aangezien je je gewicht en lengte niet durft neer te zetten zal de rest ook wel niet zoveel belovends zijn !
ik beken helemaal niks , maar maakt het iets uit wat ik zeg dan , jullie geloven het toch niet haha .

ja gelukkig wel ,

haha je zegt net dat het volgens jou veel meer complezer ligt zoals je net zei, en ja zoals ij het net uitlegde dan is het veel complexer ja .
haha ik zij toch makt niet uit wat ik ook zeg jullie geloven het tog niet.je zegt: volgens mij jij ook. ook geeft aan dat jij netzo als mc chick nog maagd bent
gotchaaaaahhhhh

ja gelukkig wel ,
kort he zoals we hadden afgesproken![]()
ik legde niks uit, dat was alleen mijn meninghaha je zegt net dat het volgens jou veel meer complezer ligt zoals je net zei, en ja zoals ij het net uitlegde dan is het veel complexer ja .
haha ik zij toch makt niet uit wat ik ook zeg jullie geloven het tog niet.
joh als jij wilt geloven dat ik nog maagd ben prima !
hoe langer jij daar mee zit hoe leuker het vind , dat jij daar je tijd in steekt![]()
Kirsten hoe oud ben je nou eigenlijk? Als ik vragen mag...
Je gedraagt je in ieder geval volwassener als de gemiddelde DBB'er, en LIL_Priest, niet stoer doen, anders halen we je topic even tevoorschijn![]()

Denk jij nou werkelijk dat ik 20 pagina's terug ga lezen.
Ik volg dit topic helemaal niet, zag alleen aan jou posts dat jij maagd bent niets meer niets minder.
Wie van de mannen hier mag jou ontmaagden?
Ik stel me in elk geval niet beschikbaar voor dit experiment.