- Waardering
- 0
Hi,
ik ben onlangs met een dieet gestart, maar heb dit niet echt volgehouden, dus heb ik zoon 3/4tal weken mn eigen zin gedaan
Maar nu wil ik opnieuw starten, mét doorzetten. Dus heb ik een soort "schema" opgesteld .. dit is mn voedingsschema (ongeveer) voor een hele dag
s'ochtends: 1glas multifruitsap, een kom Special K Fitness ontbijtgranen + melk
op school dan: een appel + appelsien
s'middags: yoghurtje + grany koek
na school: 1glas fruitsap + sultana koek
s'avonds: eten wat de pot schaft. Meestal zo weinig mogelijk saus, of zo weinig mogelijk "slechte" dingen, logisch
Voor de rest drink ik 1l water op een dag, wel nogal weinig, maarja
Fitness heb ik gedaan, maar ben ik met gestopt wegens bepaalde redenen. Ik probeer nu thuis te 'trainen' door elke dag crunches, leg raises,.. te doen + touwtjespringen voor af te vallen + oefeningen met halters,..
mijn stats: 1m61 , 63kg
foto:[Link niet meer beschikbaar]
Heb vooral problemen met mn onderbuik zoals je kan zien.
Kan iemand me mss nog tips of raad geven?
ik ben onlangs met een dieet gestart, maar heb dit niet echt volgehouden, dus heb ik zoon 3/4tal weken mn eigen zin gedaan
Maar nu wil ik opnieuw starten, mét doorzetten. Dus heb ik een soort "schema" opgesteld .. dit is mn voedingsschema (ongeveer) voor een hele dags'ochtends: 1glas multifruitsap, een kom Special K Fitness ontbijtgranen + melk
op school dan: een appel + appelsien
s'middags: yoghurtje + grany koek
na school: 1glas fruitsap + sultana koek
s'avonds: eten wat de pot schaft. Meestal zo weinig mogelijk saus, of zo weinig mogelijk "slechte" dingen, logisch

Voor de rest drink ik 1l water op een dag, wel nogal weinig, maarja

Fitness heb ik gedaan, maar ben ik met gestopt wegens bepaalde redenen. Ik probeer nu thuis te 'trainen' door elke dag crunches, leg raises,.. te doen + touwtjespringen voor af te vallen + oefeningen met halters,..
mijn stats: 1m61 , 63kg
foto:[Link niet meer beschikbaar]
Heb vooral problemen met mn onderbuik zoals je kan zien.
Kan iemand me mss nog tips of raad geven?