XXL Nutrition

Meisjes (12) steken klasgenoot 19 keer

In nederland was dit zeker jeugdgevangenis geweest of max 6 jaar ofzo :o

Op zich verdienen ze wel 20 jaar. maar hun leven is sowieso gewoon helemaal ****ed. Je mist de beste tijd van je leven en komt naar buiten met 0 diploma's of werkervaring. De doodstraf is misschien wel minder hard eigenlijk. Ik zou liever doodgaan dan 30+ jaar krijgen wanneer ik 12 jaar oud ben.

Laatst bewerkt:
Bij dat meisje zat een steekje los

In nederland was dit zeker jeugdgevangenis geweest of max 6 jaar ofzo :o

Aan de ene kant vind ik dat ze 20 jaar verdienen.. hun leven is sowieso gewoon helemaal ****ed. Je mist de beste tijd van je leven en komt naar buiten met 0 diploma's of werkervaring. De doodstraf is misschien wel minder hard eigenlijk. Ik zou liever doodgaan dan 30+ jaar krijgen wanneer ik 12 jaar oud ben.

Weet je het zeker?

''The length of time prisoners spend on death row in the United States before their executions has recently emerged as a topic of interest in the debate about the death penalty. The discussion increased around the execution of Michael Ross, a Connecticut inmate who had been on death row for 17 years, and has been spurred by the writings of two Supreme Court Justices who have urged the Court to consider this issue.

Death row inmates in the U.S. typically spend over a decade awaiting execution. Some prisoners have been on death row for well over 20 years.

During this time, they are generally isolated from other prisoners, excluded from prison educational and employment programs, and sharply restricted in terms of visitation and exercise, spending as much as 23 hours a day alone in their cells.

This raises the question of whether death row prisoners are receiving two distinct punishments: the death sentence itself, and the years of living in conditions tantamount to solitary confinement – a severe form of punishment that may be used only for very limited periods for general-population prisoners.

Moreover, unlike general-population prisoners, even in solitary confinement, death-row inmates live in a state of constant uncertainty over when they will be executed. For some death row inmates, this isolation and anxiety results in a sharp deterioration in their mental status.''

In be4 tldr

Als ze willen dat de dames bekennen moeten ze het mes op d'r keel zetten.
Nu zitten de dames met het mes in de buik. En strak zitten ze onder het mes.
zo zie je maar weer, drie meisjes bij elkaar is ook niet alles. De mes snijdt namelijk van 2 kanten.

Ik spreek hier over alsof men een mes in de zak heeft.
:roflol:
Maar ja, wat verwacht je? ze hebben haar in de steek gelaten...

@Marcel

Onder die condities niet. Ik zou compleet krankzinnig worden in een isoleercel. Bedoelde meer gewoon een kogel door me kop op dezelfde dag. Alleen dat wachten erop en weten dat het komt maakt het al echt verschrikkelijk om mee te maken.

soo dat was een mes in de rug voor haar, hier zouden ze er beter ook eens het mes inzetten qua straffen!

Mensen <18 in dit soort gevallen berechten als volwassenen vind ik een goede zaak. Zou in Nederland ook wat vaker mogen gebeuren van mij.

Als je tot zulke 'volwassen' misdrijven in staat bent, dan moet je ook maar in staat zijn om de consequenties daarvan te dragen. Zelfde geldt bijvoorbeeld voor 15/16-jarigen die een (gewapende) overval plegen of wat dan ook.

Dit! Zouden ze in NL van mij ook vaker mogen doen

hoe kan het dat mensen denken dat dit niet iets psychisch is? en nog proberen te verdedigen met cognitieve bullshit... als je een klein kind bent en je denkt grappig te zijn door "stout" te doen en je mammie of pappie te steken met een mes, helemaal niet bessef hebben wat je doet, ok, dan snap ik het ergens nog wel.. maar 12 jaar? wat een dikke vette bullshit. tijden zijn zeker veranderd. die amerikanen zijn klaar met andere mensen te vermoorden, nu moorden ze zich zelf uit.

Aan de andere kant, wel nijs dat het geen black guy was, anders hadden we weer zo een 50 cent lookalike die 3 albums en 4 mixtapes rapt over een incident dat 20 jaar eerder gebeurd is.

Er bestaan nogal wat pubers met het IQ van een goudvis, opgegroeid in marginale gezinnen waar de normen en waarden compleet anders liggen.

meisjes van 12 die berecht worden als volwassenen in amerika? waren ze zwart en het slachtoffer blank ofzo?:roflol:

Er wordt nergens in het artikel genoemd hoe oud de daders zijn.

Die zullen wel wat ouder zijn anders worden ze echt niet als volwassenen berecht.

In het filmpje wordt gezegd: ''de 12-jarige meisjes worden berecht als volwassenen.''

:eek:

dayum

Ik snap niet hoe deze 2 hiertoe instaat zijn en daarom laat ik het aan experts zoals Matt over, deze 2 meisjes op de juiste weg te helpen naar een mooi leven vol vreugde en geluk.

• Like
Waarderingen: mat
Ik snap niet hoe deze 2 hiertoe instaat zijn en daarom laat ik het aan experts zoals Matt over, deze 2 meisjes op de juiste weg te helpen naar een mooi leven vol vreugde en geluk.

Do you want to have two new Ted Bundy's?
Because that's how you get two new Ted Bundy's.

Goed dat ze als volwassen berecht worden, laat ze maar sterven in de gevangenis met hun zieke geest.

Hoe kan het eingelijk dat een mens coïtusuele gevoelens hebben voor hetzelfde geslacht.
Is dat trouwens net zo erg als insect ?

de coïtus sualitait van een mens of een dier wordt in de meeste gevallen aangeboren dat kan komen doordat de moederr (draagster van bby) oud is dit zorgt er voor dat er meer testosteron naar de bby gaat maar de baby kan dit niet allemaal verwerken dus dan wordt dat omgezet in oestrogeen dit veroorzaakt een storing in de hersennen van de babie de baby gaat namelijk kenmerken van een mens van het vrouwelijk geslacht overnemen (we hebben het hier over een jongetje baby die homo babie wordt) als resultaat hiervan krijg je een baby die meer gedragsvertoningen van een baby meisje vertoond dan van een baby jongnetje later in de puberrtijd gebeuren er ook alemaal dingen in de hormoonen van de baby en de herssenen van de baby denken dan dat ze een vrouw zijn en dat ze een man moeten hebben om zich voort te kunen planten vandaar ook dat homo babys op latere leeftijd op mannen vallen (kijken naar mannen, liefdes gevoelens krijgen voor mannen en er coïtus mee wilen hebben). het zeflde geldt voor een meisjes baby maar dan anders om.
insecten ziijn in prinsipe niet heel erg het licht er nammelijk aan wat je eigen voorkeur is zo houdt de een van insecten omdat ze goede dingen doen zoals huishouding van de natuur maar ja daar moet je je eigen interpretatie op los latten

---------- Toegevoegd om 00:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:54 ----------

graag gtedaan als je meer vragen hebt dan meot je het zeggen

Terug
Naar boven