Fitness Seller

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Die aderen zijn bij mij al duidelijk zichtbaar dat ze er zijn tijdens een flinke UB training, 'poppen' kan nog lang niet bij mijn vetpercentage...
12-14% is wedstrijddroog - lastig om vol te houden zo laag te staan... weet je dit zeker?

Die zitten bij jou ook op je biceps?

Bij mij komen ze (op de huid) iets verder dan mijn pols. Ik vind het wel wat hebben hehe :)

Het heeft gedeeltelijk met vet%, maar ook met genen. Zolang iemand gespierd genoeg is vind ik het wel mooi, anders krijg je zo'n junkie look :P

Qua droogte wil ik wel zover gaan als de pics die ik post, hoeveel procent zal dat zijn? Ik denk zelf rond de 14%.

http://www.leighpeele.com/body-fat-pictures-and-percentages

Die zitten bij jou ook op je biceps?

Bij mij komen ze (op de huid) iets verder dan mijn pols. Ik vind het wel wat hebben hehe :)

Het heeft gedeeltelijk met vet%, maar ook met genen. Zolang iemand gespierd genoeg is vind ik het wel mooi, anders krijg je zo'n junkie look :P

Qua droogte wil ik wel zover gaan als de pics die ik post, hoeveel procent zal dat zijn? Ik denk zelf rond de 14%.

http://www.leighpeele.com/body-fat-pictures-and-percentages
Ik zie m'n aders duidelijk - ook op biceps, maar liggen niet op de huid (schijnen heel sterk door de huid: flink blauw).
Wat voor een man 14% is, is voor een vrouw zo'n 19% (over het algemeen zit er zo'n 5% tussen)...

Ik zie m'n aders duidelijk - ook op biceps, maar liggen niet op de huid (schijnen heel sterk door de huid: flink blauw).
Wat voor een man 14% is, is voor een vrouw zo'n 19% (over het algemeen zit er zo'n 5% tussen)...

Ik vind een laag vetpercentage alleen mooi mits er redelijk wat spiermassa aanwezig is. Anders krijg je het 'kapstok' effect, dat vind ik dus echt niet mooi.

Mooie verhoudingen O.O

Ik kwam haar tegen op youtube, ze is ongeveer net zo oud als mij en damn wat een hoop spieren! Ik denk dat dit voor mij nu nog iets Te is (al valt dat op deze foto nog wel mee), maar misschien denk ik daar in de toekomst anders over ;)

l_e8afe35f754c44cc850f15365311fe57.jpg

---------- Toegevoegd om 13:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------

http://www.tubechunk.com/video/E5kO...-State-East-Coast-Classic-overall-8-8-09.html

Dit is naturel denk ik ook niet haalbaar, of wel?

Hayley McNeff :) Ook ontzettend mooi en knap koppie!

Laatst bewerkt:
Nee, dat is me iets te gespierd, vooral die armen. Naast Michele Levesque is zoiets als dit mijn voorbeeld (Monica Brant)

images.jpg

Elke chick die er zo uitziet en dit leest PM me ff.

HEILIGE HERA :o
ABSOLUTELY GEORGIOUS!!

Natalia Melo van de IFBB Bikini pro

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Amanda Latona moet ik ook zeker noemen!!! :eek::o
Kwijl alles en iedereen onder door deze en eerder genoemde dame!

DWEIL PLS!! :p

LEKKERRRRR!!! DAMN! Ookal poste ik haar al haha! KWIJLLLLL :bow:

Kan geen kwaad :P Kwijl alles en iedereen onder hehe :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven