Aimee
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 26
ik kan me nog iets herinneren van toen Aimee figure deed en als ze dat weer gaat doen mag iedereen in die klasse oppassen;
gaat er weer spanning in die klasse komen .
Thanks Jack!
Helaas, ik ga het podium niet meer op. Daar ben ik helemaal klaar mee. Ik wil nu alleen nog puur voor mezelf trainen en daarbij komt dat ik echt een bloedhekel aan dieten heb en als je het podium op wilt, dan moet je wel dieten! 
@Old: why? Omdat ik vond dat het weer eens tijd werd om lekker te genieten van het leven. Lekker uiteten gaan wanneer ik zin heb, niet meer minimaal 4x per week te moeten trainen etc... Als ik nu thuis kom, ga ik lekker koken en eten we ook gezellig met z'n allen. Ik hoef mijn eten nu niet apart te maken en om bepaalde tijden te eten. Het geeft een hele hoop rust. Ik heb sinds oktober vorig jaar een hele leuke lieve man ontmoet (die trouwens een hekel heeft aan BB
) en dat was voor mij de druppel om te stoppen met BB. Ik ontmoette hem midden in mijn voorbereiding voor de GP en de BXI in Frankfurt. Hij kon het niet aanzien hoe ik mezelf 'uithongerde' en hoe ik half knock out ging op het podium. Feit is: BB is geen gezonde sport op wedstrijdniveau! Hij maakte zich enorm zorgen om mijn gezondheid en dat deed ik ook al langere tijd. Daarnaast was ik die vriendjespolitiek en dat vage gedoe over juryrichtlijnen op wedstrijden helemaal zat! Dit alles heeft mij doen besluiten te stoppen met BB en om eerlijk te zijn....ik voel me HEERLIJK! Ik ben super gelukkig met m'n mannetje en we doen veel leuke dingen samen. Ik leef weer!
Nu alleen nog die stomme sigaretten uit m'n kop zien te krijgen pfff... Vooral na het avondeten en bij de koffie is het gewoon echt f..... up!!! 

.
.
!