MuscleMeat

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

ik kan me nog iets herinneren van toen Aimee figure deed en als ze dat weer gaat doen mag iedereen in die klasse oppassen;
gaat er weer spanning in die klasse komen .

Thanks Jack! ;) Helaas, ik ga het podium niet meer op. Daar ben ik helemaal klaar mee. Ik wil nu alleen nog puur voor mezelf trainen en daarbij komt dat ik echt een bloedhekel aan dieten heb en als je het podium op wilt, dan moet je wel dieten! :(

@Old: why? Omdat ik vond dat het weer eens tijd werd om lekker te genieten van het leven. Lekker uiteten gaan wanneer ik zin heb, niet meer minimaal 4x per week te moeten trainen etc... Als ik nu thuis kom, ga ik lekker koken en eten we ook gezellig met z'n allen. Ik hoef mijn eten nu niet apart te maken en om bepaalde tijden te eten. Het geeft een hele hoop rust. Ik heb sinds oktober vorig jaar een hele leuke lieve man ontmoet (die trouwens een hekel heeft aan BB :) ) en dat was voor mij de druppel om te stoppen met BB. Ik ontmoette hem midden in mijn voorbereiding voor de GP en de BXI in Frankfurt. Hij kon het niet aanzien hoe ik mezelf 'uithongerde' en hoe ik half knock out ging op het podium. Feit is: BB is geen gezonde sport op wedstrijdniveau! Hij maakte zich enorm zorgen om mijn gezondheid en dat deed ik ook al langere tijd. Daarnaast was ik die vriendjespolitiek en dat vage gedoe over juryrichtlijnen op wedstrijden helemaal zat! Dit alles heeft mij doen besluiten te stoppen met BB en om eerlijk te zijn....ik voel me HEERLIJK! Ik ben super gelukkig met m'n mannetje en we doen veel leuke dingen samen. Ik leef weer! :) Nu alleen nog die stomme sigaretten uit m'n kop zien te krijgen pfff... Vooral na het avondeten en bij de koffie is het gewoon echt f..... up!!! :o

• Like
Waarderingen: Loca
vergeet de neukpeuk niet:) die is echt lekker.....:p

Thanks Jack! ;) Helaas, ik ga het podium niet meer op. Daar ben ik helemaal klaar mee. Ik wil nu alleen nog puur voor mezelf trainen en daarbij komt dat ik echt een bloedhekel aan dieten heb en als je het podium op wilt, dan moet je wel dieten! :(

@Old: why? Omdat ik vond dat het weer eens tijd werd om lekker te genieten van het leven. Lekker uiteten gaan wanneer ik zin heb, niet meer minimaal 4x per week te moeten trainen etc... Als ik nu thuis kom, ga ik lekker koken en eten we ook gezellig met z'n allen. Ik hoef mijn eten nu niet apart te maken en om bepaalde tijden te eten. Het geeft een hele hoop rust. Ik heb sinds oktober vorig jaar een hele leuke lieve man ontmoet (die trouwens een hekel heeft aan BB :) ) en dat was voor mij de druppel om te stoppen met BB. Ik ontmoette hem midden in mijn voorbereiding voor de GP en de BXI in Frankfurt. Hij kon het niet aanzien hoe ik mezelf 'uithongerde' en hoe ik half knock out ging op het podium. Feit is: BB is geen gezonde sport op wedstrijdniveau! Hij maakte zich enorm zorgen om mijn gezondheid en dat deed ik ook al langere tijd. Daarnaast was ik die vriendjespolitiek en dat vage gedoe over juryrichtlijnen op wedstrijden helemaal zat! Dit alles heeft mij doen besluiten te stoppen met BB en om eerlijk te zijn....ik voel me HEERLIJK! Ik ben super gelukkig met m'n mannetje en we doen veel leuke dingen samen. Ik leef weer! :) Nu alleen nog die stomme sigaretten uit m'n kop zien te krijgen pfff... Vooral na het avondeten en bij de koffie is het gewoon echt f..... up!!! :o

verstandig van je :thumbup: , maar ik begrijp dat je niet helemaal gestoppt bent met training..
Overdrijven is ook nix (voor wedstrijden met dieet etc..), gezond en genoeg eten en een paar keer trainen in de week is goed genoeg om een mooi en vooral gezond lichaam te behouden.

Stoppen met roken is idd geen grapje, maar het word wekelijks makkelijker.
En als je ervan af bent ---> heerlijk, niet meer afhankelijk te zijn van die kankerstokjes.

Laatst bewerkt:
Mooi antwoord op dat geblaat van die gasten.:)

Eerlijk gezegd heb ik jouw fysiek (van toen je nog BB deed, al zal het nu ook nog wel niet slecht zijn denk ik? word wel nieuwsgierig..;)) altijd als een heel mooi voorbeeld gezien, maar ik vrees dat ik mijn doelen moet bijstellen; Ik wil best heel hard trainen en goed op mijn voeding letten, maar daarmee red ik het voorlopig echt niet.
Wel jammer, want de wel haalbare idealen vind ik een stuk minder inspirerend...

Ik weet het niet hoor, maar al je reacties komen zo negatief over. :)

verstandig van je :thumbup: , maar ik begrijp dat je niet helemaal gestoppt bent met training..
Overdrijven is ook nix (voor wedstrijden met dieet etc..), gezond en genoeg eten en een paar keer trainen in de week is goed genoeg om een mooi en vooral gezond lichaam te behouden.

Stoppen met roken is idd geen grapje, maar het word wekelijks makkelijker.
En als je ervan af bent ---> heerlijk, niet meer afhankelijk te zijn van die kankerstokjes.

Het lijkt meer heerlijk om niet meer afhankelijk te zijn van die kankerstokjes!
Net wat Skinnie zegt, die neukpeuk is ook lastig om vanaf te blijven hahaha! En in de auto ook pfff... Ik vond roken in de auto altijd heerlijk. Daar verheugde ik me al op als ik bijna klaar was met werken "straks lekker een peukie in de auto!".. Het scheelt dat ik as. zaterdag m'n nieuwe auto op ga halen. Daar mag niet in gerookt worden (wil geen stinklucht en brandgaten in m'n bekleding). :o

Ik heb al 8 maanden niet getraind, maar ik wil nu wel weer gaan sporten. Ik deed enkel nog wat aan kickboksen met m'n vriend en dat wil ik nu weer wat vaker gaan doen. En misschien af en toe nog wat fitness. :)

geen last van een sporthart?

Kijk je wel positief terug op die periode?

Ik heb geen last van mijn hart en ik voel me niet slecht, dus het lijkt er niet op dat ik last heb van een sporthart.

@ballon: het is een leuke ervaring geweest en het heeft lang genoeg geduurd. Ik had er niet nog langer in verder willen gaan. Dan was ik straks echt 80kg spiermassa droog aan de haak geweest en dat ging mij te ver. Ik heb mooie dingen bereikt en heb door deze sport ook erg leuke dingen mogen meemaken (zoals tv en andere optredens, fotoshoots, interviews voor bladen, bodybuilding evenementen etc) dus ik kijk er zeker positief op terug. Is toch leuk om mensen die mij niet kennen van wedstrijden te laten zien hoe ik er 'vroeger' uitzag... :D

Ik heb geen last van mijn hart en ik voel me niet slecht, dus het lijkt er niet op dat ik last heb van een sporthart.

@ballon: het is een leuke ervaring geweest en het heeft lang genoeg geduurd. Ik had er niet nog langer in verder willen gaan. Dan was ik straks echt 80kg spiermassa droog aan de haak geweest en dat ging mij te ver. Ik heb mooie dingen bereikt en heb door deze sport ook erg leuke dingen mogen meemaken (zoals tv en andere optredens, fotoshoots, interviews voor bladen, bodybuilding evenementen etc) dus ik kijk er zeker positief op terug. Is toch leuk om mensen die mij niet kennen van wedstrijden te laten zien hoe ik er 'vroeger' uitzag... :D

In hoeverre ga je nu nog om je lichaam te 'onderhouden'? En lukt dit?
Hopelijk kan je de vooroordelen van de tafel vegen.

Ahhh, post dan op z'n minst pics van mooie dames bij al die post. Blijft alles toch nog een beetje on topic zeg maar.

Voor olddutch (en mijzelf) om het af te leren;)) En ben het helemaal met je eens.
Michele%20Levesque%20female%20fitness%20model%205.jpg

Ow en Aimee, geniet onwijs maar alles hoor. En die peuken komt vast goed. En ach, een "neukpeuk" kan vast wel (ligt dan wel weer aan frequentie hoe vaak er gedingest wordt :p).

'Neukpeuk' haha. Die had ik nog niet gehoord.

Helaas is m'n karma al op voor vandaag... de laatste post van Karmen is goud waard!
(en de foto ook)

Ahhh, post dan op z'n minst pics van mooie dames bij al die post. Blijft alles toch nog een beetje on topic zeg maar.

Voor olddutch (en mijzelf) om het af te leren;)) En ben het helemaal met je eens.
Michele%20Levesque%20female%20fitness%20model%205.jpg

Ow en Aimee, geniet onwijs maar alles hoor. En die peuken komt vast goed. En ach, een "neukpeuk" kan vast wel (ligt dan wel weer aan frequentie hoe vaak er gedingest wordt :p).

Omdat het kan

heb gelijk het werd een beetje een Aimee Q&A topic :p

ontopic :
body, gezicht en dan nog die perfekte haaren ..... dammmmnnn bij zulke mooie vrouwen zou ik bijna weer aan god gaan geloven... perfektie :eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In hoeverre ga je nu nog om je lichaam te 'onderhouden'? En lukt dit?
Hopelijk kan je de vooroordelen van de tafel vegen.

FF de laatste Q&A voor Aimee voordat we weer on topic gaan: onderhouden doe ik dus niet. Ik train niet en eet wat en wanneer ik zin heb. Ik ga deze week weer beginnen met kickboksen. Voor de rest heb ik al 8 maanden niet gesport.

On topic: ik teken voor alle voorgaande figuurtjes hoor! Ik vind een Body Fitness (Figure) figuur wel iets mooier dan zo'n standaard poppetje waar geen spier op te bekennen is.

Helaas is m'n karma al op voor vandaag... de laatste post van Karmen is goud waard!
(en de foto ook)

Potverd*mme, wilde je karma van Karmen geven omdat ik het zo stom vond (karma van Dwarf ga je van groeien natuurllijk) moest ik het eerst aan andere geven. Doe ik dus een dosis karmakwakken overal bij wie ik maar kan....kan ik jou nog niets geven:mad:.

Dan maar een chick;)

@ Olddutch, heb jou toch wel karma gegeven (niet dat ik meerwaarde ook maar van inzie of nut van die karmarankingdinges). Omdat we dezelfde "smaak hebben

FF de laatste Q&A voor Aimee voordat we weer on topic gaan: onderhouden doe ik dus niet. Ik train niet en eet wat en wanneer ik zin heb. Ik ga deze week weer beginnen met kickboksen. Voor de rest heb ik al 8 maanden niet gesport.

On topic: ik teken voor alle voorgaande figuurtjes hoor! Ik vind een Body Fitness (Figure) figuur wel iets mooier dan zo'n standaard poppetje waar geen spier op te bekennen is.

Zou je dan niet op een andere manier met sport om willen gaan, bijv. PT?
Ik kan mij wel voorstellen dat je het op een gegeven moment beu bent, vooral als je al heel wat bereikt hebt! Ik heb nog een lange weg te gaan haha, dus zo snel word ik het niet zat ;) Als Fitnessmodel werken lijkt mij geweldig! Dat is waarschijnlijk met mijn lichaam niet te doen, maar je mag dromen hebben :) Mijn zus iheeft een lange tijd als topmodel gewerkt en ik was altijd gefascineerd door haar foto's. Ik vind het alleen niet mooi dat modellen zo mager zijn.

Ik kan me nog herinneren dat je heel snel een mega brede rug kreeg! Ik ben dan zelf niet heel serieus bezig geweest met bb (lichamelijk dan), maar ik heb wel altijd informatie opgedaan en ik zat altijd wel rond te neuzen om fora. Het blijft inspirerend om te zien hoe jij van een relatief mager lichaam naar flink gespierd heb toegewerkt!

Om maar weer even ontopic te gaan:

Damn, ik wil haar benen!!!

Voorbeeldlichaam heb ik al zat gepost. Maar dat moet natuuuuuuuuuuuuuuuurlijk ook ergens in worden gehesen.
Heeft geen bal met bb te maken maar mijn droom uhmmm voorbeeldlichaam mag dan in dit pakje

EN daar horen leuke hakken bij dus doe eens gek en nu een totaal plaatje.

@ Dwarf, over een jaar kom ik je oppikken en mag jij met jouw hakken achterop ........(de fiets want geen geld voor motor)

nee, nee, ik nodig jou uit. Geen 1000cc Suzuki racemonster maar nog gaver. Mijn honda cfx (scooter:p). Moet toch leuk zijn, dames in leren pakken met hakken op een scooter. Haalt de 75km wel:rolleyes:.

Maar mocht ik het gaan halen dan gaan we blazen op moteren:cool:!
Vanda+Hadarean+2.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven