Fitness Seller

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

mack10 die snapt het :D

Wie is die een-na-laatste? Wat een poppetje!

Precies, die van Mack10 dat zijn mooie lichamen, die twee van Helsie daarboven hebben een kwabbelbuik

Blond+goed lichaam = dating materiaal.
1 na laatste was http://s3.hubimg.com/u/3587286_f520.jpg

---------- Toegevoegd om 11:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:14 ----------

Naam is niet belangrijk;)

BIL
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 14:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 14:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------

Laat maar zitten

jezus hou is op mack

Haten = verlaten.

Kvind haar sowieso niks aan, veel te veel vet en te weinig spieren. Vooral dr buik vind ik veel te veel vet opzitten.
Echt geen fitness figuur, als dat ons voorbeeld moet zijn..

Mee eens hoor. Maar volgensmij is het best haalbaar om er zo uit te zien en zijn er nog tig andere vrouwen die eenzelfde fysiek hebben. Maar dan gewoon in het dagelijks leven en niet voor een moment op de foto ;)
Dat is wat ik bedoel met 'niet heel bijzonder'
Op die eerste foto van haar zie je wel meer spieren ze is wel mooi gestroomlijnd, maar ja wij hebben ander doelstellingen waarschijnlijk, ik ook en train 10 slagen in de rondte voor zoveel mogelijk spiermassa, maar voor fitness model is ze perfect hoor, zijn dr genoeg die model staan en niet eens armspieren toonbaar hebben.

Dit is meer ons ding, mooie buik.. I love it

Precies, die van Mack10 dat zijn mooie lichamen, die twee van Helsie daarboven hebben een kwabbelbuik

Hmm, liever een wat hoger vetpercentage dan heel droog. Maar ieder zijn ding. Maar ze hebben allebei weinig massa waarschijnlijk.

---------- Toegevoegd om 20:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

Vind haar geen heel bijzonder fysiek hebben eigenlijk.

Maar ook niet lelijk hoor ;)

http://i48.photobucket.com/albums/f225/beardlover/MicheleLevesque.jpg[/url][/QUOTE]

Misschien wel het mooiste fysiek wat ik hier heb gezien!

Op die eerste foto van haar zie je wel meer spieren ze is wel mooi gestroomlijnd, maar ja wij hebben ander doelstellingen waarschijnlijk, ik ook en train 10 slagen in de rondte voor zoveel mogelijk spiermassa, maar voor fitness model is ze perfect hoor, zijn dr genoeg die model staan en niet eens armspieren toonbaar hebben.

Is zo ;)

Mijn streven is dan ook geen fitness model, maar meer figure. Verschil tussen die klasses zie je meestal wel goed. Heel wat meer massa en spierdefinitie (ik wil ook die strepen op m'n schouders! :D), maar zien er vaak nog wel sexy uit en dat vind ik toch ook wel belangrijk. Bodybuildingvrouwen zijn wat mij betreft weer veel te gespierd.

Soms krijg ik het idee dat meisjes zichzelf posten hier ...

_O- XD

ik heb een vrouw met rondingen nodig :D

Terug
Naar boven