silver sky
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 22
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat bepalen we zelf welVooral de foto's van Mack, dat is een voorbeeld lichaam voor jullie dames.![]()

Huh, ohja. Lijkt qua naam teveel op Nicole Wilkins Lee, dus snapte er even niets van
Vind haar op die foto stuk gespierder eruit zien als op wat ik verder met Google vind.

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------
Inderdaad![]()
.Okee sorrie dames jullie weten uiteraard zelf wat het mooiste lichaam is.
Ik zal verder niet meer posten want het is tenslotten een topic binnen de vrouwen sectie.
Tsja opzich, ik blijf dit topic wel volgen uiteraard.Je moet je vrouwelijke kant accepteren.
Kijk, een mooie vrouw.
[Link niet meer beschikbaar]
Klopt, we willen allemaal een goed lichaam. Maar iedereen heeft zijn visie hoe een goed lichaam eruit moet zien.
Je moet je vrouwelijke kant accepteren.
Kijk, een mooie vrouw.
[Link niet meer beschikbaar]
Voor de liefhebbers (moi)
http://www.youtube.com/watch?v=NLV6oqFJ9d0
Vrouwelijke bb'ers = implants en silicons all the way.. verwacht daarvan geen moeder natuur schoonheid -> als je op de fibo bent geweest kan je dit weten.

die bedoelde ik ookDie zitten ook volledig in de implantaten trust medie bedoelde ik ook

Als vrouwen een mooi voorbeeld lichaam zoeken moeten ze maar eens op youtube kijken victoria secret commercial 2010, niet normaal hoe mooi dat die vrouwen zijn. Uiteraard bepalen jullie dat zelf het is alleen maar een indicatie van wat de meeste mannen een mooi vrouwen lichaam vinden.
Ariana ofzow die gesponsert wordt door Victorias secret is echt zo lekker![]()