MuscleMeat

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

6207.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

EN DAAR IS ZE WEER.
BAM

dit is beetje wat ik met de jaren wil bereiken! dus ik heb nog een lange weg te gaan:)

strong_girls_10.jpg

dat is een heel mooi doel;)
succes

dankje zal ik nodig hebben;)

discipline en wilskracht kom je heel ver mee

motivatie is er wel, nu nog iemand vinden die mij goed kan/wil helpen op de sportschool;)

Er is een schat aan informatie te vinden hier op het forum!! Over voeding (daar kun je beter niet de gemiddelde sportschool begeleider voor vragen) en training.

Als je de stickies door leest ben je al een heel stuk wijzer. Als je daarna een voedingsschema post in die voeding sectie kun je het laten beoordelen. Een goed trainingsschema erbij en je bent al een eind op weg!

Weet niet of ik hier als (man) mag posten (zoniet delete my post please :) ) maar wat Naomi1987 zegt is helemaal juist :) een schat aan info alleen moet je proberen en willen verstaan en er ook beetje moeite voor doen :)

Mannen zijn ook welkom hier hoor...we zijn super blij met Mack10 die altijd weer super mooie streeflichamen tevoorschijn weet te toveren!

Maar wat je zegt klopt idd!

Fijn om dat te weten :) apprecieer ik enorm ! Ik ben nieuw op DBB maar niet niet in BB zelf, vanaf mei stap ik eindelijk over naar een hardcore BB gym mss wel een van de beste in heel België :) en die zijn hier zeer zeldzaam (de echte BB gyms)

---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

Heb zelf een vrouwelijke vriendin die Pnba Pro is :) haar naam is Pnba Pro Michelle Witomski op facebook zeker een aanrader :) ik plaats geen foto van haar omdat ze dat mss niet wilt :)

Als ze pro is zullen er toch wel meer foto's van d'r online staan?

Mooi voorbeeld Louise, dat lijkt mij zelf ook wel wat. Gespierd, maar erg vrouwelijk.

Ja, ik heb idd wel een paar foto's op internet zien staan. Volgens mij komt ze uit australië, ze heeft wel een eigen website etc....dus een fotootje extra lijkt me ook niet zo'n ramp haha

Mooie bovenbenen zeg!
Buik een beetje te massief.

fout idd

Laatst bewerkt:
Wrong topic!!

aah oelala! (eerste indruk.. :D)

Kritische blik:":o Ik hou er niet van als mannen hun haar verven. Heeft iets .. tja.. En hij heeft inderdaad te dunne benen, zoals genoemd in het filmpje (iig kuiten, rest zie je niet echt)

Bovenlichaam is goed, maar volgens mij verbergt ie zijn benen :P

Terug
Naar boven