XXL Nutrition

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

pauline nordinnnn, zonder twijfel

VOORKANT
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ACHTERKANT

Looks good :) Wel kleine bikini zeg :D

Mooi lichaam en een leuke bikini :D.. Die aders op haar scheenbenen vind ik wel jammer..

Lekkere kont. :lick: Maar dat is ook het enige.

Valerie_Waugaman-133.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

1265647766_kristal_richardson_sexy8.jpg

die van catty zijn ook nice

harde t**ten zijn eigenlijk een -1

maar als je een 9 scoort maakt dat niet zo veel uit.

Laura London:

Wel enge boobs op die eerste foto, maar verder vrouwelijk figuurtje en lijkt niet eens zo heel onbereikbaar.

Ik haat neptieten

Als ze er echt zo nep uitzien vind ik het ook verschrikkelijk. Ze kunnen het tegenwoordig al zo maken dat het er echt natuurlijk uitziet, maar sommigen vinden "echte neptieten" blijkbaar mooi..

Uitzonderingen daar gelaten (ligt aan reden) maar over het algemeen vind ik het een dikke afknapper!

dat snap ik, maar dat droge vind ik mooi en niet het extreme:)

dat snap ik, maar dat droge vind ik mooi en niet het extreme:)

Ondanks haar neptieten vind ik wel dat ze een mooi lichaam heeft. Droger hoeft voor mij niet:).

---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:15 ----------

Als ze er echt zo nep uitzien vind ik het ook verschrikkelijk. Ze kunnen het tegenwoordig al zo maken dat het er echt natuurlijk uitziet, maar sommigen vinden "echte neptieten" blijkbaar mooi..

Bij dames met kleine cup kan het heel natuurlijk eruit zien, daarna kun je het toch wel zien dat het nep is.

Dit is waar ik naartoe wil&ga werken :d

jelenaabbouui4.jpg

draft_lens6030812module47444422photo_1248322157Jamie_Eason_FemaleMuscleGrowth.jpg

Terug
Naar boven