XXL Nutrition

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

de vraag was ook wat voor jezelf een voorbeeld lichaam is... naja als ik er zo ooit uit kom te zien knijp ik in mijn handen. Smaken verschillen en ik vind dit mooi genoeg voor mezelf, buiten dat moet je realistisch blijven. fitness model figuur is niet voor mij weggelegd.

de vraag was ook wat voor jezelf een voorbeeld lichaam is... naja als ik er zo ooit uit kom te zien knijp ik in mijn handen. Smaken verschillen en ik vind dit mooi genoeg voor mezelf, buiten dat moet je realistisch blijven. fitness model figuur is niet voor mij weggelegd.

Idd smaken verschillen dus vandaar ook mijn reactie..;)

Waarom zit je in godsnaam op een Bb forum als je er uit wil zien als een normale vrouw zonder visible muscle(echt helemaal niets)?

Idd, die vrouwen trainen niet eens, laat staan voor bb.
Mooie is nog dat ze vaak meer privileges hebben dan een lid die wel traint...:thumbs:
Maar goed zitten ook genoeg mannen hier die niks aan sport doet, vaag dat je, je dan hier registreerd...

Waarom zit je in godsnaam op een Bb forum als je er uit wil zien als een normale vrouw zonder visible muscle(echt helemaal niets)?

Omdat ik hier een hoop heb geleerd over voeding training en alles wat er bij en rondom komt kijken, er hier veel info te vinden is en vooral ook dingen die ik niet wist te weten kom. Mijn voornaamste doel momenteel is afvallen, vet% verlagen of in bb termen cutten. Daarna kan ik verder kijken naar andere doelen.

Hoe weet jij of ze niet trainen.???
Niet iedereen heeft het doel om superdroog op het podium te staan.
Je kan ook zodanig sporten dat je meer een figure figuur krijgt.
Heb je die Figure dames wel eens gezien (allemaal bikinimodellen maar niet superstrak) ze trainen behoorlijk om dat resultaat te halen.
Ik neem aan dat jij ook een BB training doet maar zie jij er nu al uit als Arnold?

Omdat ik hier een hoop heb geleerd over voeding training en alles wat er bij en rondom komt kijken, er hier veel info te vinden is en vooral ook dingen die ik niet wist te weten kom. Mijn voornaamste doel momenteel is afvallen, vet% verlagen of in bb termen cutten. Daarna kan ik verder kijken naar andere doelen.
zeg nou maar gewoon dat je de ambitie hebt om een shredded beast te worden :D

• Topic Starter Topic Starter

Hoe kan jij dat nu weten? Ik train als een BB... tot mijn spieren er van branden! Ik zou maar eerst nadenken voor je iets zegt. En als je hier alleen maar komt om ons te demotiveren, ga dan ergens anders zagen ;)

Hoe kan jij dat nu weten? Ik train als een BB... tot mijn spieren er van branden! Ik zou maar eerst nadenken voor je iets zegt. En als je hier alleen maar komt om ons te demotiveren, ga dan ergens anders zagen ;)

Het enige zagen dat we hier willen zien is de one-arm dumbbell row.

1fztq9.gif

Sanne, zijn commentaar was gericht op de dames die Ceska had ingekopieerd als zijnde haar voorbeeldlichaam....:D Je wordt toch niet aggressief van dat tillen met gewichten he:p

(zagen is goed voor je rugspieren :D)

Vrouwelijke chatroom

En om maar weer eens on-topic te gaan :D maar weer een paar mooie foto's/vrouwen:

Mari Kudla:

in7uvo.jpg

Diana Tyuleneva:

zk1ulx.jpg

Pauline Nordin:

af8qxu.jpg

Linda Fodor:

2pyn6gi.jpg

33lnj2u.png

Zoooo die eerste foto..de rest trouwens ook! :thumb:

Terug
Naar boven