AndroidHealthClinic

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

• Topic Starter Topic Starter
p
Sanne, zijn commentaar was gericht op de dames die Ceska had ingekopieerd als zijnde haar voorbeeldlichaam....:D Je wordt toch niet aggressief van dat tillen met gewichten he:p

(zagen is goed voor je rugspieren :D)

haha nee ik word niet agressief :p Ik zal strax ook nog eens zoeken naar mooie vrouwen :)! Maar eerst zelf eventjes gaan trainen

AIMEE hellup!! Weet jij dit misschien? Of andere kenners ;)

Meeste van deze dames zitten inderdaad zo rond de 7 of 8% bf als ik het zo zie... Mari Kudla zit denk ik iets hoger, rond de 12%. Maar vetpercentage is iets subjectiefs. De ene persoon ziet er namelijk met 15% als veel droger uit dan de andere persoon met 15%. Uiteraard speelt de hoeveelheid spiermassa daar ook in mee.

Mijn vriend zat ook even mee te kijken... 'Als jij maar niet zo wordt' (hij vindt me nu rond en knuffelig - ik vind mezelf alleen rond). Even vriendlief uitgelegd dat dit vetpercentage érg laag ligt en ik dat voor mezelf niet nodig vind - de hoeveelheid spieren wel. Ik bespeurde een goedkeurende stilte :rolleyes::cool:

LOL, Ik ben getrouwd dus ik hoef geen rekening meer te houden met manlief zijn voorkeuren :D

Nee even serieus nu: Ik vindt het helemaal te gek hoe die dames er uit zien (spieren en lage vetpercentage :eek:) Echt een hele prestatie. Mijn gestelde doelstelling en training doe ik voor mezelf (anders is het niet vol te houden volgens mij), maar eerlijk is eerlijk.. mijn man vindt het ook mooi en is zelf ook BB'r.

LOL, Ik ben getrouwd dus ik hoef geen rekening meer te houden met manlief zijn voorkeuren :D

Nee even serieus nu: Ik vindt het helemaal te gek hoe die dames er uit zien (spieren en lage vetpercentage :eek:) Echt een hele prestatie. Mijn gestelde doelstelling en training doe ik voor mezelf (anders is het niet vol te houden volgens mij), maar eerlijk is eerlijk.. mijn man vindt het ook mooi en is zelf ook BB'r.

Mijn vriend vind het denk ik niet zo mooi :p tenzij die kontjes mss. Maar uiteindelijk kies ik er zelf voor wat ik wil bereiken :) en eens dat ik zover ben zal hij nog wel tevreden zijn :).

Meeste van deze dames zitten inderdaad zo rond de 7 of 8% bf als ik het zo zie... Mari Kudla zit denk ik iets hoger, rond de 12%. Maar vetpercentage is iets subjectiefs. De ene persoon ziet er namelijk met 15% als veel droger uit dan de andere persoon met 15%. Uiteraard speelt de hoeveelheid spiermassa daar ook in mee.

Okay dank voor je antwoord :D
Meet jij trouwens je VP met een huidplooimtr of op een andere wijze? (is het bij jou uberhaupt nodig?)
Op onze sportschool hebben ze een apparaat die je vast moet houden en thuis hebben we een huidplooimtr, de metingen wijken sterk af ??? Welke is het meest betrouwbaar?

Okay dank voor je antwoord :D
Meet jij trouwens je VP met een huidplooimtr of op een andere wijze? (is het bij jou uberhaupt nodig?)
Op onze sportschool hebben ze een apparaat die je vast moet houden en thuis hebben we een huidplooimtr, de metingen wijken sterk af ??? Welke is het meest betrouwbaar?

de huidplooimeter (best op 4 tot 7 plaatsen meten) ! Want dat apparaat in de sportschool meet ook het vocht dat je op houd...

Ik wil zo'n lekker strakke kont hebben :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat kan . Deadliften , squatten , goodmornings en lunges will do the trick .

Mijn hobby is fotografie dus dit soort foto's spreken me erg aan..Maarre..Jij zelf turnen..Dus over een tijdje krijgen we ook zo'n foto van jou? ;)

als ik binnenkort ook zo'n mooi lichaam heb dan kan ik idd ook zo'n foto maken :). het gene wat dat meisje doet, doe ik altijd op de rand van mijn bed :p:p

^ Ik denk dat er nog een harmonie leeft op basis van 't verleden maar dat Grosje des te meer beseft dat de echte warme rush alleen nog buitens kamers te halen valt na al die jaren. :p

Voor de rest zitten er in dit draadje puikfysieken waar je als dame echt verdomd hard voor zult moeten werken. Zonder anavar of iets anders uit de mildere klasse denk ik niet dat sommige fysieken voor iedereen weggelegd zijn. In ieder geval zijn deadlifts en squats een must.

Maar juist daarom is het wel een prestatie als je als vrouw er met toewijding een gooi naar doet. Denk dat de meeste dames zo rond 15 procent vet en een mooi kleurtje met degelijke naturel massa al heel hard en droog kunnen ogen.

Overigens is een laag vetpercentage voor vrouwen voor langere tijd eigenlijk niet aan te raden want op den duur kan het storingen geven in de cyclus en kunnen mannelijke hormonen zich meer manifesteren.

Denk dat het handhaven van een vrouwelijk gezicht eigenlijk wel voor iedere dame met stipt prioiriteit nummer 1 is. Alleen als het echt om een hoger niveau gaat is het bijna niet te behouden.

Terug
Naar boven