MuscleMeat

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

ik zie geen spieren

gewoon dun man :trollface:

Die is zelfs voor mij iets te dun.. :l Ziet er niet meer natuurlijk uit lol :D

Ik vind het wel sexy eigenlijk nom nom :lick:

Vind het meer lijken alsof ze jaren met een strakke riem omgelopen heeft om zo maar een slanker middel te krijgen.

Genoeg geluld

file.php?40,file=18118,filename=female-muscle-model.jpg

---------- Post added za 2 jul 2011 at 10:50 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post added za 2 jul 2011 at 10:50 ----------

3372090726_b750d8d07c.jpg

---------- Post added za 2 jul 2011 at 10:52 ----------

---------- Post added za 2 jul 2011 at 10:54 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]http://www.girlswithmuscle.com/images/full/406062368.jpg[/img[COLOR="Silver"]

[SIZE=1]---------- Post added di 5 jul 2011 at 20:27 ----------[/SIZE]

[/COLOR][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
[url]http://www.dailymotion.com/video/xcdasj_katka-kyptova-trailer-to-members-si_sport[/url]

zij is gewoon purrfect

Ik vind bijna alle vrouwen op de foto's in dit topic ranzig. Echt. Gadverredamme. De meesten hebben geen t**ten en als zie die wel hebben zijn ze opgepompt. Vrouwen horen gewoon t**ten en heupen te hebben. Ik vind het ronduit walgelijk als ik naar een vrouwen gezicht kijk en dan verder naar beneden een mannenlichaam zie. Ieewww!

De vrouw op de foto hierboven, elpida, is dan weer wel echt prachtig! Mooi smal, maar toch goed getoned, mét t**ten en heupen. Prachtig!

Ik vind bijna alle vrouwen op de foto's in dit topic ranzig. Echt. Gadverredamme. De meesten hebben geen t**ten en als zie die wel hebben zijn ze opgepompt. Vrouwen horen gewoon t**ten en heupen te hebben. Ik vind het ronduit walgelijk als ik naar een vrouwen gezicht kijk en dan verder naar beneden een mannenlichaam zie. Ieewww!

Goh, welkom...

De vrouw op de foto hierboven, elpida, is dan weer wel echt prachtig! Mooi smal, maar toch goed getoned, mét t**ten en heupen. Prachtig!

Ok, here we go!
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post added wo 6 jul 2011 at 12:49 ----------

3-3.jpg

Bah dat is gewoon een kerel. fitness modellen zijn 10x hotter dan BB models. Vind dat echt vies haha. echt duidelijk sixpack zelfs best intimiderend bij vrouwen...mja in dat opzicht meer fitness held hiero. haha

Sommige hebben wel echt een mooi figuur, echt geweldige curves en nog die vrouwelijkheid zo behouden! Hier zitten zeker een aantal streef fysieken tussen voor dames! (IMO!!)

Laatst bewerkt:
Heb altijd de neiging om bij sommige foto's van mack te reageren met "streeffysiek" :p

ay1vy8.jpg

10nsumw.jpg

5bb8yr.jpg

Post jouw streeffysiek eens dan.

Vrouw op de foto van elpida heeft volgensmij ook fake boobs hoor.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven