AndroidHealthClinic

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Ik vind het persoonlijk mooi als het niet te droog is en nog steeds mooie vrouwelijke vormen, maar toch gespierd. Vooral grote benen vind ik mooi! Nog ff trainen voor mijn voorbeeld Jamie Koeppe ;)

Als ik me niet vergist is de rechter foto ook nep, de heupen. Er is in ieder geval een photoshop van.

edit:
Schouders en heupen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Origineel

:o

Als ik me niet vergist is de rechter foto ook nep, de heupen. Er is in ieder geval een photoshop van.

edit:
Schouders en heupen
[Link niet meer beschikbaar]

Origineel
[Link niet meer beschikbaar]

:o

Jeetje daar gaat mn droom "voorbeeld" haha. Nou het origineel is ook wel mooi gelukkig ;) Op internet is bijna alles fake lijkt t wel :mad:

Nee hoor.
Kijk maar
Crystal03.jpg
Crystal02.jpg
Crystal05.jpg
CrystalPiercy01.jpg
Crystal06.jpg
Crystal04.jpg
[afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post added zo 19 jun 2011 at 17:04 ----------

heather-huschle.jpg
[afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
Heather-02-blogbiceps.jpg

HeatherHuschle01.jpg
Heather05.jpg
Heather06.jpg
Heather03.jpg

Inderdaad erg mooi lijf! Alleen een beetje jammer van de fake boobies ;) Maar verder wel echt heel netjes :)

Klopt maar toch beter Fake dan géén boobies :D al hoeven ze ook niet té groot te zijn.

Verder dat lichaam vind ik zo goed. Gespierder vind ik minder mooi... iets minder gespierd dan dit vind ik ook uitstekend bij een vrouw :cool: En leuk kopje maakt het af :p

mee eens....

persoonlijk walg ik van kurende vrouwen....
vindt dat het vrouwelijke kantje dan ook serieus weg is...

vermande koppies, zwaardere stem...

brrr verschrikkelijk.

Kijk hoe lekker die heather huscle is.
Ziet er echt niet uit als een man

Natalia-Muntean-building-muscle-fast.jpg
Natalia-Muntean-glutes-affordable-supplements.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alleen die silicone borsten...

Jmmr...

Maar haar kopie is toch niet bepaald mooi.

Huh, wtf dude ???

Heb niet echt problemen om tegen dat koppie + siliconen te kijken hoor..

tumblr_lcqibextqf1qapx4ho1_400.jpg

tumblr_lclyffNFao1qapx4ho1_400.jpg

tumblr_lc59geQzYs1qapx4ho1_400.jpg

Van die 4-na-onderste dame heb ik het msn-adres en haar wel eens 'gesproken' ... ;)

Ikzelf vind de Vitrix-modellen wel aantrekkelijk.

virtix modellen zijn wle nice
vooral Larissa;)

.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
626949.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
.[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

.[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/255623_190568527661034_100001236643954_557013_3840194_n.jpg[/img][Afbeelding niet meer beschikbaar]

img]http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/5935_101393746542270_100000149363195_39922_1670638_n.jpg[/img][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

.[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die chest! Wow.

Die blonde Sigi? Hoe heet ze?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven