- Waardering
- 10.369
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dit is Gisa ter Haar, Body-Fitness/Figure (dus GEEN Fitness!!) atlete en moeder van 2 kinderen (zou je niet zeggen he..) Vorig jaar nummer 2 van Nederland geworden en ze is NIET OFF SEASON! Ik weet niet wat jullie onder off en on season verstaan, maar dit is zo'n 6 weken voor haar volgende wedstrijd het Nederlands kampioenschap 2009. Ze is dus in voorbereiding. En let op mijn woorden, eind april is ze Nederlands kampioen Body-Fitness!
En Sanne, licht bodybuilding bestaat niet... Natuurlijk heb je er wel niveaus in. Zo ben ik ook een stuk kleiner dan bijvoorbeeld een prof BBster. Maar ik denk dat je meer op een fitness/figure fysiek doelt.. Ook moet je lichaam nog maar laten zien hoever je kunt komen.. Als je aanleg hebt, kun je natural een eind komen, maar je zult daarmee nooit een bodybuilding fysiek halen.
Ja soms is het niet duidelijk wat je nu al bodybuilding kan noemen en wat nog fitness is. Maar zoals jullie het uitleggen ga ik voor fitness
. Gisa ter Haar vind ik ook best heel mooi!!Tijd om foto's / filmpjes te zoeken van Gisa off-season, want als dit vlak voor een wedstrijd is dan weet ik dat dit niet haalbaar voor mij zal zijn... (ik blijf wel realistisch).Dit is Gisa ter Haar, Body-Fitness/Figure (dus GEEN Fitness!!) atlete en moeder van 2 kinderen (zou je niet zeggen he..) Vorig jaar nummer 2 van Nederland geworden en ze is NIET OFF SEASON! Ik weet niet wat jullie onder off en on season verstaan, maar dit is zo'n 6 weken voor haar volgende wedstrijd het Nederlands kampioenschap 2009. Ze is dus in voorbereiding. En let op mijn woorden, eind april is ze Nederlands kampioen Body-Fitness!
Tijd om foto's / filmpjes te zoeken van Gisa off-season, want als dit vlak voor een wedstrijd is dan weet ik dat dit niet haalbaar voor mij zal zijn... (ik blijf wel realistisch).
dus laat je niet te hard ontmoedigen!Je kan nooit perfect zoals iemand anders zijn, maar je kan wel het beste uit je lichaam halen. En dat is het belangrijkstedus laat je niet te hard ontmoedigen!

Voor voorbeelden heb ik wel graag een realistisch voorbeeld, en niet alleen maar flink afgetrainde dames (die hier heel erg veel voorbij komen). En ik wil héél graag het beste uit m'n lijf halen!![]()
Maar een fitness lichaam (wat ik wil hebben) is best wel haalbaar naturel denk ik.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Inderdaad
Erg mooie dame
en moeder van 2 kindjes? geweldig
nou dan moet het mij ook lukken
misschien over 10jaartjes dan
Tijd om foto's / filmpjes te zoeken van Gisa off-season, want als dit vlak voor een wedstrijd is dan weet ik dat dit niet haalbaar voor mij zal zijn... (ik blijf wel realistisch).
Bij mij gaat het vet juist altijd daar zitten..
Op het filmpje is ze een stuk droger dan op deze shoot. Dit is contestshape:
Bij mij gaat het vet juist altijd daar zitten..
Op het filmpje is ze een stuk droger dan op deze shoot. Dit is contestshape:http://raymond.publitrends.nl/gisa/shoot-Mad-Max/image0043.jpg
Tja..Gisa heeft alleen off season een on season buik!Bij mij gaat het vet juist altijd daar zitten..
Op het filmpje is ze een stuk droger dan op deze shoot. Dit is contestshape:
Ik snap dat eigenlijk niet met dat off season en on season gedoe. Kan iemand mij dit even uitleggen? Ik wist niet dat je een verschil in het lichaam kan zien bij deze 2 zaken...
Voorbeeld:Dit is Gisa ter Haar, Body-Fitness/Figure (dus GEEN Fitness!!) atlete en moeder van 2 kinderen (zou je niet zeggen he..) Vorig jaar nummer 2 van Nederland geworden en ze is NIET OFF SEASON! Ik weet niet wat jullie onder off en on season verstaan, maar dit is zo'n 6 weken voor haar volgende wedstrijd het Nederlands kampioenschap 2009. Ze is dus in voorbereiding.
Ik had al andere foto's gezien van haar op een BR meeting en daar stond ze dan wel off season, maar die foto's vond ik niet onmiddelijk 
On season betekent dat je in voorbereiding bent voor een wedstrijd. Je staat dan op (streng) dieet en de nodige cardio komt erbij kijken. Off season zijn we iets makkelijker wat betreft eten. Sommigen doen dan nog wel cardio, ik doe off season geen cardio. Sommigen atleten (voornamelijk BBers) gaan off season in de bulk. Dan is het verschil off en on season erg goed te zien. Bij Gisa zie je vooral goed aan haar schouders of ze off of on is. Bij mij is het altijd overduidelijk (ik bulk veel). Ik ben off een stuk zwaarder terwijl ik in contestshape juist zwaarder oog.. Snap je het nog?Voorbeeld:
OFF SEASON (bulk)
[Link niet meer beschikbaar]
ON SEASON (6 weken voor de wedstrijd)
! Bedankt... Echt handig dit forum. Ik heb echt al veeel bijgeleerdDames, ik mis nog iemand van Nederlandse bodem: Lanah Evers.
Absolute perfectie in mijn ogen: prachtig lijf, heel mooi koppie
En slim: wiskunde lerares!
http://lanahevers.nl/
![]()
![]()
Maar ik denk het.