AndroidHealthClinic

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat ik eens wat foto's ga afprinten en in een mapje ga steken waar ik mijn eigen schema's en voeding in kan bijhouden. + misschien hang ik er wel 1 boven mijn bed, hihi dan blijf ik zeker en vast gemotiveerd!

Goh wat een mooie foto's alweer. Die van Amee bij die mercedes ook even bekeken uitvergroot...netjes hoor

:bow:

Zo iets zie ik graag:
image020.jpg

Pm me maar als je het bereikt hebt.

love that one.. hopelijk gaat t me lukken long way to go ;)

buiten dat @ JvR90, jij moet maar contact met die persoon opnemen denk dat de dame met zo'n lichaam het wel druk heeft dan ;)

zit ze in de verpleging dan :roflol:

ik vind dat ze ook een heel mooi lichaam heeft! Ik zal er nog eventjes voor moeten trainen :) dat vetlaagje op mijn buik mag nog weg.. en mijn billen nog wat strakker :). Vandaag weer enorm hard mijn benen getraind. Morgen loop ik weer met hele stijve billen rond. Er is ook een lichte aflijning in mijn armen terug te zien..

ik vind dat ze ook een heel mooi lichaam heeft! Ik zal er nog eventjes voor moeten trainen :) dat vetlaagje op mijn buik mag nog weg.. en mijn billen nog wat strakker :). Vandaag weer enorm hard mijn benen getraind. Morgen loop ik weer met hele stijve billen rond. Er is ook een lichte aflijning in mijn armen terug te zien..
Hij gaat lekker, stijve billen altijd goed!!!:D

Ik ben nog maar 3 weken fatsoenlijk bezig :) Mentaal merk ik al progressie (ik voel me al iets beter in mijn vel), maar fysiek weet ik niet of er al progressie is gemaakt

Is leuk om te lezen dar er door de dames ook hard word getraind! Waarom zijn jullie zo dun bezaaid over dit kleine landje ;)

Is leuk om te lezen dar er door de dames ook hard word getraind! Waarom zijn jullie zo dun bezaaid over dit kleine landje ;)

hehe idd :) Ik ben het enige meisje in de fitness die zo hard traint denk ik (ofwel komen de andere op andere uren:p) ik sta altijd mee tussen de jongens gewichten te heffen :p soms wordt ik wel raar bekeken. Maar de meeste hebben er respect voor.

hehe idd :) Ik ben het enige meisje in de fitness die zo hard traint denk ik (ofwel komen de andere op andere uren:p) ik sta altijd mee tussen de jongens gewichten te heffen :p soms wordt ik wel raar bekeken. Maar de meeste hebben er respect voor.

omdat ik in t buitenland woon ;)

God, waarom straf jij ons zo :D Bij ons traint er ook wegeteld 1 dame keihard mee, zelf harder als sommige gastjes! Alleen maar respect dames!

Terug
Naar boven