crapiecorn
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 81kg
Met wat voor een barbell ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met wat voor een barbell ?

Ik heb nog nooit een vrouw zien bankdrukken bij mij in de gym. Vraag mij om te spotten en ik heb eeuwig respect voor je![]()
Wss weer een onwaarschijnlijke snuggere hollandse afkorting![]()

(ik weet dat zonder rek beter is, maar ik doe dit omdat ik hier in de veiligheid kan opzetten voor als ik het niet meer kan houden)Helaas, ik doelde op de Engelse afkorting van het woord; "obvious"
euhm ik weet het niet, heb je daar soorten in? allenzins het is een rechte barbell in een smithrek(ik weet dat zonder rek beter is, maar ik doe dit omdat ik hier in de veiligheid kan opzetten voor als ik het niet meer kan houden)
Natuurlijk, je hebt verschillende soorten barbells, in verschillende maten en dus ook verschillende gewichten. Ik weet niet hoe zwaar de bb in een smithrek is.
dat weet ik ook niet. ze is 3cm dik (kan dat?) en het is een van een langer formaat... maar meer weet ik niet. Ik heb al rond gevraagd hoeveel dat ding weegt. sommige zeggen 20kg, sommige 12 of 15 kg.
Ik sport bij een keten en bij twee verschillende vestigingen zijn de smithmachines verschillend. Zelfde merk, ene heeft een veel zwaardere barbbell dan de andere...
Hoe dan ook: héél irritant.Dat heeft denk ik met onderhoud en lagers te maken. Sommigen hebben ook wat contra-weerstand, zodat het stanggewicht helemaal of nagenoeg opgeheft wordt.
Hoe dan ook: héél irritant.
Bij de ene gebruik ik alleen de stang om op te warmen, bij de andere krijg ik 'm met 2 vingers omhoog...

Dat heeft denk ik met onderhoud en lagers te maken. Sommigen hebben ook wat contra-weerstand, zodat het stanggewicht helemaal of nagenoeg opgeheft wordt.

ja ok sorry, maar soms snap ik jullie mensen van nederland niet echt (zeker als het om sarcasme of mopjes gaat) sorry!
Maar denk dat voor zowel belgen als nederlanders geldt..