XXL Nutrition

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Als je het over "nuttig" hebt, is mijn bijdrage net zo nuttig als de jouwe. Dit topic heet nog steeds "Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?"

No offence verder, ook al hebben we niet dezelfde smaak, maar ik kom hier dus om te kijken wat voor vrouwen door vrouwen worden gepost. Daar is dit topic voor bedoeld. Helaas moet ik daarvoor eerst door ik weet niet hoeveel pagina's die voor 80% zijn gevuld met halve shemales waarvan we nu onderhand wel weten dat jij ze mooi vindt.

Als je zo graag vrouwelijke bodybuildsters aan ons wilt tonen, maak dan gewoon even je eigen "Het grote bodybuildster topic" aan.

Dan kun je mooi je hele topic volrammen met pics zoals je wilt, en kunnen anderen die daar behoefte aan hebben vrolijk meekijken en meeposten. Zodat dit topic, voor alle kerels die geïnteresseerd zijn in wat vrouwen voor vrouwen posten (gelijk de eerste tien pagina's van dit topic), vrij blijft van een megaspam actie door Mack10.

@benchMarc;

Je bent wel erg selectief op 1 iemand gericht terwijl dit topic volstaat met post van diverse mannen en wat zij denken over het ideale vrouwen lichaam. De reden dat jij hem aanvalt is imo een pure kwestie van smaak. Wat de andere mannen posten mag jij liever zien. Wat dan overblijft is niet veel meer dan dat jij een andere smaakt hebt en of dat nu een goede grond is waarom iemand niet zou mogen posten?? En shemales zijn het niet, ik zie gelukkig geen bobbels in broekjes.

Ben het er wel mee eens dat ik liever zo min mogelijk pics gepost door mannen wil zien in dit topic maar dat geld dus voor iedereen. Ennne volgens mij hebben we deze discussie veel vaker gehad en blijft hier alles toch hetzelfde in dit topic.

Ik vind t fijn als mack post. Hij zoekt de foto's en vrouwen reageren wel als het een streeffysiek is :D

Mack, die nieuwe op Larissa's Facebook! Weet niet hoe ik die hier plaats ;)

Edit: Wel opvallend dat het altijd mannen zijn die erover klagen...

Laatst bewerkt:
Wat een gezeik... Plaats liever foto's, of je nu een chick of een gast bent WTF who cares...

Ewaline Gutowska
gdfgdd.jpg

Jewels Jade
1.jpg

En geen idee...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

@benchMarc;

Je bent wel erg selectief op 1 iemand gericht terwijl dit topic volstaat met post van diverse mannen en wat zij denken over het ideale vrouwen lichaam. De reden dat jij hem aanvalt is imo een pure kwestie van smaak. Wat de andere mannen posten mag jij liever zien. Wat dan overblijft is niet veel meer dan dat jij een andere smaakt hebt en of dat nu een goede grond is waarom iemand niet zou mogen posten?? En shemales zijn het niet, ik zie gelukkig geen bobbels in broekjes.

Ben het er wel mee eens dat ik liever zo min mogelijk pics gepost door mannen wil zien in dit topic maar dat geld dus voor iedereen. Ennne volgens mij hebben we deze discussie veel vaker gehad en blijft hier alles toch hetzelfde in dit topic.
Dan zit je er naast. Dit heeft niks met smaak te maken. Er is namelijk in het privéforum een topic waarin het soort vrouw wordt gepost waar ik graag naar kijk. Dus als ik dat wil zien ga ik wel naar dat topic. Dit topic is op den duur ontspoort, en als iedereen het eens is met de manier waarop dit topic loopt, prima, maar rename het dan. Dan kan iemand als ik, die wel benieuwd is naar het streefdoel van de vrouwen hier, een nieuw topic maken waarin dus ook alleen vrouwen posten. Simpel.

JIJ gaat topic maken voor vrouwen?
De vrouwen op dit forum trainen toch niet om er als een plank uit te zien? (No offence ladies)
Blijft een BB forum.
Anyway, we gaan verder;)

l.jpg

Edit: Wel opvallend dat het altijd mannen zijn die erover klagen...

Ik klaag niet, ik kijk vaak in dit topic en dan vooral de post van vrouwen.

Oke van mij een foto dan. Ik houd niet van poseren; ik zie liever een actie foto van iemand met uiterste concentratie die heel diep moet gaan en/of een goede techniek. Foto's zijn meer crossfit dan BB.

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 13:25 ----------

Ik denk niet dat ik ernaast zit want er zijn tientallen mannen die hier posten en je reageert op 1 iemand die vooral een bepaald soort fysiek bij vrouwen post en jij noemt dat shemale. Als je je had gestoord aan het feit dat mannen hier posten dan had je meerdere voorbeelden moeten noemen. Nee jij reageert slecht op 1 type fysiek en dat is duidelijk je smaak niet. Dat kan maar ook dingen die jij niks vind mag een ander nog wel posten. ;)

l.jpg

@AbFab
Dat topic had ik nog nooit gezien. Veel meer my cup of tea. Thnx

JIJ gaat topic maken voor vrouwen?
De vrouwen op dit forum trainen toch niet om er als een plank uit te zien? (No offence ladies)
Blijft een BB forum.
??? Dus een vrouw met natural t**ten, een goeie kont, brede heupen en ~20%bf ervaar jij als planken? Je wereldbeeld over vrouwen is nog krommer dan ik dacht.

;)
??? Dus een vrouw met natural t**ten, een goeie kont, brede heupen en ~20%bf ervaar jij als planken? Je wereldbeeld over vrouwen is nog krommer dan ik dacht.

We hebben het over een streeffysiek. Een doosnee niet overdreven dikke vrouw heeft een goede kont brede heupen en 20%BF daar hoef je je niet voor uit de naad te trainen en een speciaal voedingsschemavoor te hebben. Niks mis met dat soort doosnee vrouwen maar wij mannen trainen en vreten ons toch ook niet suf voor een 13 in dozijn fysiek. Een voldoende fysiek is NIET hetzelfde als een voorbeeldlichaam.

;)

We hebben het over een streeffysiek. Een doosnee niet overdreven dikke vrouw heeft een goede kont brede heupen en 20%BF daar hoef je je niet voor uit de naad te trainen en een speciaal voedingsschemavoor te hebben. Niks mis met dat soort doosnee vrouwen maar wij mannen trainen en vreten ons toch ook niet suf voor een 13 in dozijn fysiek. Een voldoende fysiek is NIET hetzelfde als een voorbeeldlichaam.
Daar ging het niet om. Het gaat erom dat Mack10 dat soort fysieken bestempelt als "plank". Als je dit als plank bestempelt, is er imho iets mis in je bovenkamer:

Daarnaast is dit inderdaad een bodybuildingforum, maar zitten we nog steeds in de sectie "Vrouwen Bodybuilding & Fitness". Ik snap dan ook niet waar die kulredenaties zoals "wat doe je op dit forum als je niet van bodybuildsters houdt?", die telkens terugkeren in dit topic als men klaagt over "vieze fysieken", over gaan.

Doe normaal, wie zegt dat ik die meid een plank vindt?

Bahbah :( Daar moet ik ook niks van hebben.

Toch komt zij dichter in de buurt van die bbsters dan de chick die ik postte:
- ook geen heupen
- laag vetpercentage
- geen eigen tiet meer over

:windup: :D

Wat bedoelde je anders, dat vraag je net aan Mack10 maar jij beweert eerst uitgebreid dat ik ernaast zit en het echt geen kwestie van smaak is.......

Dan zit je er naast. Dit heeft niks met smaak te maken........

Om vervolgens dit te schrijven:

die telkens terugkeren in dit topic als men klaagt over "vieze fysieken".

Klagen over vieze fysieken is toch een smaakkwestie of ben ik nu achterlijk?

Alsof jou smaak maatgevend is voor wat iemand zou mogen posten....Dit topic wordt genoeg bekeken door mensen die het wel waard vinden en het belangrijkste; de vrouwen hoor je hier niet klagen over de foto's van Mack10. Wie ben jij dan om maar door te drammen over jou smaak. Want jou zogenaamde interesse in wat de vrouwen vinden daar gaat het je niet om in werkelijkheid, dat laat je kort en bondig blijken nu.

Laatst bewerkt:
Wat bedoelde je anders, dat vraag je net aan Mack10 maar jij beweert eerst uitgebreid dat ik ernaast zit en het echt geen kwestie van smaak is.......

Om vervolgens dit te schrijven:

Klagen over vieze fysieken is toch een smaakkwestie of ben ik nu achterlijk?

Alsof jou smaak maatgevend is voor wat iemand zou mogen posten....Dit topic wordt genoeg bekeken door mensen die het wel waard vinden en het belangrijkste; de vrouwen hoor je hier niet klagen over de foto's van Mack10. Wie ben jij dan om maar door te drammen over jou smaak. Want jou zogenaamde interesse in wat de vrouwen vinden daar gaat het je niet om in werkelijkheid, dat laat je kort en bondig blijken nu.

We lullen langs elkaar heen... Ik zal het nog een keer heel simpel maken:
Dit topic is begonnen voor vrouwen om hun streeffysiek te posten. In de openingspost van TS staat duidelijk de vraag aan vrouwen om hun voorbeeldfysiek te posten.

Hoe simpel kan het zijn? Als mannen hier graag hun favoriete bb-vrouwen posten, maak dan aub gewoon een nieuw topic aan in en laat dit topic met rust.

Het is eenmaal ontspoord geraakt, maar ik zie geen probleem waarom dit topic desnoods niet gerenamed kan worden, en er een nieuw schoon topic kan worden gestart met dezelfde vraag als waarmee dit topic ooit is gestart.

Als ik geïnteresseert ben in wat een vrouw post (waarvoor dit topic bedoeld is) kan ik eerst pagina's lang allerlei vrouwen doorscrollen die gepost zijn door mannen. Ergo, de essentie van dit topic is om zeep geholpen.

De discussie van smaak doet niet eens ter zake. Als ik hier ineens mannelijke bb'ers zou posten ga ik toch ook voorbij aan het doel van dit topic?

Ik snap niet wat er nu zo moeilijk te begrijpen valt aan mijn eerste post.

Terug
Naar boven