- Waardering
- 677
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Als je het over "nuttig" hebt, is mijn bijdrage net zo nuttig als de jouwe. Dit topic heet nog steeds "Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?"
No offence verder, ook al hebben we niet dezelfde smaak, maar ik kom hier dus om te kijken wat voor vrouwen door vrouwen worden gepost. Daar is dit topic voor bedoeld. Helaas moet ik daarvoor eerst door ik weet niet hoeveel pagina's die voor 80% zijn gevuld met halve shemales waarvan we nu onderhand wel weten dat jij ze mooi vindt.
Als je zo graag vrouwelijke bodybuildsters aan ons wilt tonen, maak dan gewoon even je eigen "Het grote bodybuildster topic" aan.
Dan kun je mooi je hele topic volrammen met pics zoals je wilt, en kunnen anderen die daar behoefte aan hebben vrolijk meekijken en meeposten. Zodat dit topic, voor alle kerels die geïnteresseerd zijn in wat vrouwen voor vrouwen posten (gelijk de eerste tien pagina's van dit topic), vrij blijft van een megaspam actie door Mack10.

Dus een vrouw met natural t**ten, een goeie kont, brede heupen en ~20%bf ervaar jij als planken? Je wereldbeeld over vrouwen is nog krommer dan ik dacht.
Daar moet ik ook niks van hebben.