AndroidHealthClinic

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo zie je ze weining... Met een mooi vrouwelijk koppie & zo'n lichaam!

Ja inderdaad.. Heel mooi.

Vooruit dan, nog paar:)

tumblr_lf8xx5KXof1qcze3mo1_1280.jpg

l.jpg

l.jpg

Als ik geïnteresseert ben in wat een vrouw post (waarvoor dit topic bedoeld is) kan ik eerst pagina's lang allerlei vrouwen doorscrollen die gepost zijn door mannen. Ergo, de essentie van dit topic is om zeep geholpen.

Hier zijn we het over eens nu je het over mannen in het algemeen hebt. Maar dat over smaak hoef je voor mij niet heel simpel te maken want dat is reeds heel simpel. Ik geloof jou niet dat het je niet om smaak zou gaan. Daarvoor ben jij te overduidelijk met je kwalificaties als vieze fysieken. Klinkt heel mooi die interesse in wat vrouwen zelf vinden (en wat dat betreft deel ik dat punt ook met je) maar hoofdzaak is klagen over vieze fysieken. Die discussie die imo wel over smaak gaat ondermijnt imo je eerste punt. En nogmaals de vrouwen vinden het prima zo in dit topic dus wie zijn wij om een punt te maken. En nu kap ik ff met deze verder zinloze discussie.

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 08:36 ----------

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 08:36 ----------

die laatste 2 zijn matig broeder, maar de rest is echt fuaaaaking nice

Matig?
Jij kijkt alleen maar of ze lekker zijn:D

Dit topic is niet voor jullie !
:D

Die wil ik!!! :D

Nog 1tje van haar?

Ze zou beter tot haar recht komen op girlswithtitties ipv girlswithmuscles... :D

Mack vind je dat nou serieus mooi? Even totaal plaatje gezien dus niet alleen droomLICHAAM.

Terug
Naar boven