Sanne89
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 11
[Link niet meer beschikbaar]
Dit kan nog wel...
(Even een foto na een heel off-topic gesprek!)
dit vind ik niet zo geslaagd.. maar dat kan ook aan die dame zelf liggen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Link niet meer beschikbaar]
Dit kan nog wel...
(Even een foto na een heel off-topic gesprek!)

Het lijf - niet het hoofd...dit vind ik niet zo geslaagd.. maar dat kan ook aan die dame zelf liggen![]()

ligt dat nu aan mij, of is dit nu een doodgewone vrouw?

Ze is slank en oogt sportief..maar verders..ken je er weinig overzeggen..Veelste veel kleren aan..![]()
. Maar haar kuiten vind ik niet echt slank
Ik zie hier mooie streefdoelen passeren, maar heb toch een gevoel dat rondingen moeten blijven. Ik vraag me af of een gespierde vrouw nog zacht en donzig aanvoelt? Iemand ervaring hiermee
Er zei ook iemand: "alsof een vrouw die wil trainen speciaal is....." Ja! Het gemiddelde meisje in mijn omgeving doet geen **** voor haar uiterlijk. Daarom respect.
ligt dat nu aan mij, of is dit nu een doodgewone vrouw?
Sommige vrouwen die aan een vechtsport doen (ik neem aan dat degene op de foto dat doet...) hebben ook best een mooi fysiek hoor.Wat noem je doodgewoon?Sommige vrouwen die aan een vechtsport doen (ik neem aan dat degene op de foto dat doet...) hebben ook best een mooi fysiek hoor.

http://www.youtube.com/watch?v=7yV7SgwcolM&feature=rec-HM-fresh+div
dit is mss wat overdreven:d maar zon kontje zou ik ook wel willen hebben!

als zeg ik het als meisje
Ik zie hier mooie streefdoelen passeren, maar heb toch een gevoel dat rondingen moeten blijven. Ik vraag me af of een gespierde vrouw nog zacht en donzig aanvoelt? Iemand ervaring hiermee
Er zei ook iemand: "alsof een vrouw die wil trainen speciaal is....." Ja! Het gemiddelde meisje in mijn omgeving doet geen **** voor haar uiterlijk. Daarom respect.
ik weet niet wat jij daar onder verstaat maar inderdaad lijkt me niet dat dat is hoe spieren aanvoelen
als er iets voldoet aan de beschrijving zacht en donzig dan moet het haast wel vet zijn, of haren natuurlijk
maar iedere keer weer zie je ze dan lopen met van die slappe armpjes en zo'n blubberende vetrand verder helemaal opgetut dat wel en dan denk ik, nou ja, vergeleken met hun heb ik weinig te klagen over mijn fysiek
en eigenlijk zijn er daar wel heel veel van ja
zacht en donzigik weet niet wat jij daar onder verstaat maar inderdaad lijkt me niet dat dat is hoe spieren aanvoelen
als er iets voldoet aan de beschrijving zacht en donzig dan moet het haast wel vet zijn, of haren natuurlijk
![]()
Ja, en wat de meeste meisjes dan weer wel voor hun uiterlijk willen doen is kleren kopen en zich optuttenmaar iedere keer weer zie je ze dan lopen met van die slappe armpjes en zo'n blubberende vetrand verder helemaal opgetut dat wel en dan denk ik, nou ja, vergeleken met hun heb ik weinig te klagen over mijn fysiek
en eigenlijk zijn er daar wel heel veel van ja
![]()
ik ben niet zo eentje die mij altijd op tut en elke dag uuuren voor de spiegel staat. geef mij maar een mooi lichaam en dan pas zal ik tevreden zijn