MuscleMeat

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Zou er zo wat meer willen zien :
GinaCarano47.jpg

Grote voeten.

• Topic Starter Topic Starter
Ze is slank en oogt sportief..maar verders..ken je er weinig overzeggen..Veelste veel kleren aan..:D;)

idd, ik denk als je mij in kleren dezelfde kleren zet dat ik er best op lijk. Buiten dat ik een dikkere kont heb :p. Maar haar kuiten vind ik niet echt slank

Ik zie hier mooie streefdoelen passeren, maar heb toch een gevoel dat rondingen moeten blijven. Ik vraag me af of een gespierde vrouw nog zacht en donzig aanvoelt? Iemand ervaring hiermee :p

Er zei ook iemand: "alsof een vrouw die wil trainen speciaal is....." Ja! Het gemiddelde meisje in mijn omgeving doet geen **** voor haar uiterlijk. Daarom respect.

Ik zie hier mooie streefdoelen passeren, maar heb toch een gevoel dat rondingen moeten blijven. Ik vraag me af of een gespierde vrouw nog zacht en donzig aanvoelt? Iemand ervaring hiermee :p

Er zei ook iemand: "alsof een vrouw die wil trainen speciaal is....." Ja! Het gemiddelde meisje in mijn omgeving doet geen **** voor haar uiterlijk. Daarom respect.

Denk is na!!!
Voel jij keihard aan omdat je traint??
Nee ik bedoel niet dat ene stukkie

Er zijn veel verschillende vormen van vrouwen met spieren
De figure en fitness dames vind ik het mooiste en ik denk dat gezien de foto's de meeste dames dit ook mooi vinden en nastreven
In een klasse hoger zijn sommige BB vrouwen ook nog mooi.
Er zijn ook nog BB vrouwen die door gebruik van AAS voor mijn gevoel door slaan en dan te gespierd en te mannelijk worden. Maarrrr iedereen kan en mag daar anders over denken.

Ja maar toch ik zie sommige foto's waar vrouwen echt wel laag in VP gaan. Dat kan gewoon niet meer zacht zijn. Er gaan ook foto's rond van vrouwen die afgetraind zijn, maar toch met nog wat vlees aan.

Zo moet da

Wat noem je doodgewoon?:p Sommige vrouwen die aan een vechtsport doen (ik neem aan dat degene op de foto dat doet...) hebben ook best een mooi fysiek hoor.

ja ik vind haar een mooi fysiek hebben, daar niet van.. maar er is zo niets speciaal aan, begrijp je?:)

Ja persoonlijk vind ik dit veeeel lekkerder dan al die vasculaire vrouwen die ik hier al voorbij heb zien komen :P

zacht en donzig :roflol: ik weet niet wat jij daar onder verstaat maar inderdaad lijkt me niet dat dat is hoe spieren aanvoelen:p als er iets voldoet aan de beschrijving zacht en donzig dan moet het haast wel vet zijn, of haren natuurlijk :)

Ja, en wat de meeste meisjes dan weer wel voor hun uiterlijk willen doen is kleren kopen en zich optutten:p maar iedere keer weer zie je ze dan lopen met van die slappe armpjes en zo'n blubberende vetrand verder helemaal opgetut dat wel en dan denk ik, nou ja, vergeleken met hun heb ik weinig te klagen over mijn fysiek:eek: en eigenlijk zijn er daar wel heel veel van ja:o

zacht en donzig :roflol: ik weet niet wat jij daar onder verstaat maar inderdaad lijkt me niet dat dat is hoe spieren aanvoelen:p als er iets voldoet aan de beschrijving zacht en donzig dan moet het haast wel vet zijn, of haren natuurlijk :)

Ja, en wat de meeste meisjes dan weer wel voor hun uiterlijk willen doen is kleren kopen en zich optutten:p maar iedere keer weer zie je ze dan lopen met van die slappe armpjes en zo'n blubberende vetrand verder helemaal opgetut dat wel en dan denk ik, nou ja, vergeleken met hun heb ik weinig te klagen over mijn fysiek:eek: en eigenlijk zijn er daar wel heel veel van ja:o

idd:) ik ben niet zo eentje die mij altijd op tut en elke dag uuuren voor de spiegel staat. geef mij maar een mooi lichaam en dan pas zal ik tevreden zijn

Haha net alsof het bij die filmpjes om de 'workouts' gaat :roflol:

Terug
Naar boven