AndroidHealthClinic

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Marla_Duncan.jpg

hoe vinden jullie deze dame?

Pas als ik op 20% sta ga ik bedenken of ik nog lager wil - eerst maar eens onder de 29% komen, want alleen dat al schiet niet op! :(

• Topic Starter Topic Starter
Grosje, nu zie ik haar wel... oude foto, maar best niet mis

zacht en donzig :roflol: ik weet niet wat jij daar onder verstaat maar inderdaad lijkt me niet dat dat is hoe spieren aanvoelen:p als er iets voldoet aan de beschrijving zacht en donzig dan moet het haast wel vet zijn, of haren natuurlijk :)

Ja, en wat de meeste meisjes dan weer wel voor hun uiterlijk willen doen is kleren kopen en zich optutten:p maar iedere keer weer zie je ze dan lopen met van die slappe armpjes en zo'n blubberende vetrand verder helemaal opgetut dat wel en dan denk ik, nou ja, vergeleken met hun heb ik weinig te klagen over mijn fysiek:eek: en eigenlijk zijn er daar wel heel veel van ja:o

Ik zal mij even verduidelijken met wat foto's.

Zacht en donzig:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hard:

Snapje?

Een goede balans vind ik:

Ben ik de enige die iets heeft voor fightgirls, blijkbaar :p

http://www.youtube.com/watch?v=Ukc3Wd0v4Pw

Ik durf er niet naar te kijken (zo'n 20 sec. gedaan) - ik heb een tijdje op kickboxen gezeten en word er weer spontaan agressief van...:rolleyes:
Héérlijke sport trouwens om alles er even lekker uit te slaan - jammer dat ik geen klap kan incasseren en daarom er weer mee opgehouden ben. (en ik kan nog kwaad worden als mensen aan m'n hoofd zitten)

Wel mooie lichamen trouwens, al vind ik wel dat de meiden niet meer dan een sport-bh aan moeten hebben, zo'n t-shirt vind ik niks...

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Misschien ook leuk voor de dames??

Terug
Naar boven