MuscleMeat

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

3.jpg

Heeeeel mooi hierboven

FUAAAAA die 2 hierboven is wel echt 0_0

btw die nep ballonnen die zo uit elkaar staan bij al die wijven vind ik wel echt heel lelijk.

Laatst bewerkt:
dem legssssssss

2cyh89s.gif

hmmmm nice ass. Love a woman who bents over.

is dat nou steeds dezelfde vrouw met dat donkere haar?

waarschijnlijk heb je al lang haar naam ergens gepost, maar ik ga je toch vragen... wies dah?

waarschijnlijk heb je al lang haar naam ergens gepost, maar ik ga je toch vragen... wies dah?
andreia brazier

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Mon 17 Sep 2012 om 09:06 ----------

thanks ouwe. wat een beauty!

mooi, als je ziet hoe andreia er vroeger uit zag... dan is ze ver gekomen! topprestatie... petje af.

Qua spiermassa zeker vooruitgang maar ze lijkt op de eerste foto een stuk vrouwelijker in haar gezicht.

Die heeft idd mooie kaaklijn gekregen zeg. Komt denk ook door vet%

Kan je wel alles stom weg lachen, maar als jij onderstaand een voorbeeld lichaam voor vrouwen vindt is dat best ziekelijk ja.

Dan zeg je eigenlijk dat je op vrouwen valt, maar wel met het lichaam van een kerel..

wat zeik jij nou gast.... die vrouw die jij daar linkt is echt hartstikke mooi!

Als je dat ziekelijk noemt... ga dan lekker op de markt een of andere obesitas chick uitzoeken... inclusief knieklachten, diabetes, hoge bloeddruk, en hartproblemen.... kom je er misschien nog eens achter wat ziekelijk is.

Ik geniet steeds meer van de mooie vrouwen die hier gepost worden.... zo'n lijf... dat wil ik ook! :D

Minna Pajulahti

Terug
Naar boven