Fitness Seller

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Ze zijn weer fijn! :D

Ben verliefd op andreia brazier

Er zijn veeel meer mooie vrouwen hoor;)

Laatst bewerkt:
wat zeik jij nou gast.... die vrouw die jij daar linkt is echt hartstikke mooi!

Als je dat ziekelijk noemt... ga dan lekker op de markt een of andere obesitas chick uitzoeken... inclusief knieklachten, diabetes, hoge bloeddruk, en hartproblemen.... kom je er misschien nog eens achter wat ziekelijk is.

Ik geniet steeds meer van de mooie vrouwen die hier gepost worden.... zo'n lijf... dat wil ik ook! :D

Ik zou zeggen, open je ogen! Mooi gezicht, lichaam van een vent. Ik vind dat niet mooi. En ik heb een prachtige vriendin, met een prachtig lichaam. Als ik iets als haar zou willen kan ik net zo goed homo worden :)

---------- Post toegevoegd Mon 17 Sep 2012 om 20:21 ----------

Er zijn veeel meer mooie vrouwen hoor;)

Dit is daarintegen weer wel goed te doen ;) Mooi vrouwelijk hoor. Zulke mag je vaker posten mack10..

Dit... is... de... vrouwensectie.... van... een... BB forum....!

Wat jij in deze sectie wel of niet lekker, neukbaar, geil of mooi vindt is niet, maar dan ook TOTAAL NIET relevant!!!!

Staat het je niet aan wat je hier ziet, ga dan lekker naar de sectie met rukmateriaal. Er is zat te vinden hier.

Ik zou zeggen, open je ogen! Mooi gezicht, lichaam van een vent. Ik vind dat niet mooi. En ik heb een prachtige vriendin, met een prachtig lichaam. Als ik iets als haar zou willen kan ik net zo goed homo worden :)

..

ik heb hele goeie ogen... en geloof me deze dame komt in het homo circuit niet aan de bak ;)

• Like
Waarderingen: Dani
Dit... is... de... vrouwensectie.... van... een... BB forum....!

Wat jij in deze sectie wel of niet lekker, neukbaar, geil of mooi vindt is niet, maar dan ook TOTAAL NIET relevant!!!!

Staat het je niet aan wat je hier ziet, ga dan lekker naar de sectie met rukmateriaal. Er is zat te vinden hier.

Ja leuk, een vrouwensectie waar zo goed als alleen maar mannen reageren. En de meeste foto's weinig met bodybuilding te maken hebben. Tenzij jij een voorovergebogen vrouw (Of manwijf..) met inkijk iets met.. bb.. te.. maken.. vindt.. hebben..

---------- Post toegevoegd Mon 17 Sep 2012 om 21:32 ----------

ik heb hele goeie ogen... en geloof me deze dame komt in het homo circuit niet aan de bak ;)

Doelde er meer op dat ze het lichaam van een man heeft. Doodzonde. Ze had zo mooi kunnen zijn.

Kan balic geen topicban krijgen? :dunno:

Omdat ik reageer op mensen die een bericht aan mij richten?
Nee, omdat je imo het topic vervuilt.
Het zou hetzelfde gaan als je naar het 'jouw ideaal lichaam' topic gaat van de mannen en daar zegt dat die mannen moeten stoppen met trainen omdat ze te gespierd zijn! Je klinkt mijn moeder wel :rolleyes:
Anders kan je ook in een BBW topic zeggen dan die vrouwen te dik zijn en ze moeten afvallen ...

Deze vrouwen (en mannen) vinden deze gespierde vrouwen mooi. Dat is hun mening, als jij een andere mening hebt kan je daar een topic voor openen.

Enfin, dat is mijn mening :)

+1

Balic heeft waarschijnlijk toch interesse in deze dames. Of zit je ook in het gaytopic te zeuren dat je homo's vies vind?

En zoals gezegd dit is een bb topic voor bb vrouwen waar voor hun voorbeeldlichamen worden gepost. En zo nu en dan komt er wat lekkers voorbij.
En sommige zijn idd net een man, met een clit ter grootte van waar de gemiddelde Aziaat het mee moet doen.
So Whot, ieder zn keus

balic heeft waarschijnlijk toch interesse in deze dames. Of zit je ook in het gaytopic te zeuren dat je homo's vies vind?

En zoals gezegd dit is een bb topic voor bb vrouwen waar voor hun voorbeeldlichamen worden gepost. En zo nu en dan komt er wat lekkers voorbij.
En sommige zijn idd net een man, met een clit ter grootte van waar de gemiddelde aziaat het mee moet doen.
So whot, ieder zn keus

+1

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven