- Waardering
- 51
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 58kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat zeik jij nou gast.... die vrouw die jij daar linkt is echt hartstikke mooi!
Als je dat ziekelijk noemt... ga dan lekker op de markt een of andere obesitas chick uitzoeken... inclusief knieklachten, diabetes, hoge bloeddruk, en hartproblemen.... kom je er misschien nog eens achter wat ziekelijk is.
Ik geniet steeds meer van de mooie vrouwen die hier gepost worden.... zo'n lijf... dat wil ik ook!![]()

Mooi vrouwelijk hoor. Zulke mag je vaker posten mack10..Ik zou zeggen, open je ogen! Mooi gezicht, lichaam van een vent. Ik vind dat niet mooi. En ik heb een prachtige vriendin, met een prachtig lichaam. Als ik iets als haar zou willen kan ik net zo goed homo worden
..

Dit... is... de... vrouwensectie.... van... een... BB forum....!
Wat jij in deze sectie wel of niet lekker, neukbaar, geil of mooi vindt is niet, maar dan ook TOTAAL NIET relevant!!!!
Staat het je niet aan wat je hier ziet, ga dan lekker naar de sectie met rukmateriaal. Er is zat te vinden hier.
ik heb hele goeie ogen... en geloof me deze dame komt in het homo circuit niet aan de bak![]()

ja ja graag, hij vervuilt dit topic en plaatst niet eens plaatjes van zijn vriendin. No pics = bullshit![]()

Nee, omdat je imo het topic vervuilt.Omdat ik reageer op mensen die een bericht aan mij richten?

balic heeft waarschijnlijk toch interesse in deze dames. Of zit je ook in het gaytopic te zeuren dat je homo's vies vind?
En zoals gezegd dit is een bb topic voor bb vrouwen waar voor hun voorbeeldlichamen worden gepost. En zo nu en dan komt er wat lekkers voorbij.
En sommige zijn idd net een man, met een clit ter grootte van waar de gemiddelde aziaat het mee moet doen.
So whot, ieder zn keus