Patriciaa
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.242
- Lengte
- 1m64
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja niet te geloven, die lijken gewoon atletisch geboren te worden. En MET booty.Hahahaha die negerinnen ook met hun klote aanleg om te bouwen. Ik werd op Jamaica ook steeds (in positieve zin) jaloers, zelfs op vrouwen die niet eens bleken te trainen![]()

Ik vind het 2 kanten hebben.. Ja een grote kont ziet wel mooi uit.. Maar je krijgt hem niet zo gemakkelijk gespierd uitziend vind ik zelf.. Mijn benen zien er een stuk gespierder uit.. mijn kont zie je niks aan.. en je wilt niet weten hoeveel ik squat/lunge/hip thrust etc etc etc![]()

WauW COOL !Ik ook op al die n*gers.
Not fair
---------- Post toegevoegd 5 May 2013 om 12:38 ----------
Zo hoor je abs te trainen
http://www.girlswithmuscle.com/images/full/454113716.jpg
Nou ik houd niet van zulke gespierde vrouwen.. Voor mij zijn de benen/billen & buik het belangrijkste..
Dit is mijn max:
Galinka Mirgaeva![]()

Die kan wel bammetje gebruiken.. wel erg smal.. maar ieder zijn ding natuurlijk![]()

Ja klopt ook wel hoor.. Als vrouw zijnde hoor je gewoon borsten en billen te hebben, vind ik! En een zo smal mogelijk taille, maar dit is wel erg smal ja & daarom mijn max![]()