MuscleMeat

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Die borsten zijn veel te groot bij dat lichaam... als ze wat minder borst had had het waarschijnlijk al heel anders gekeken hele lichaam is totaal uit proportie..

Maar mannen zullen het wel geweldig vinden heheh
Grote borsten zien er (meestal) enkel goed uit in kleren :(

Die borsten zijn veel te groot bij dat lichaam... als ze wat minder borst had had het waarschijnlijk al heel anders gekeken hele lichaam is totaal uit proportie..

Maar mannen zullen het wel geweldig vinden heheh

Haha ja daar heb je gelijk in hoor. Heb ik ook last van! Die van haar zijn nog kleiner als we het vergelijken met mijn twins.. Erg lastig altijd, vooral met sporten, maar toch moet ik toegeven dat ik blij met ze ben :o

Haha ja daar heb je gelijk in hoor. Heb ik ook last van! Die van haar zijn nog kleiner als we het vergelijken met mijn twins.. Erg lastig altijd, vooral met sporten, maar toch moet ik toegeven dat ik blij met ze ben :o

vaak gaan ze door sporten wel wat slinken:o ben van f naar c gegaan :D staat een stuk beter moet ik zeggen.. eerst kwamen de harry's en dan ik pas..
kleding past gewoon nog mooi.. vond het helemaal niets:o

vaak gaan ze door sporten wel wat slinken:o ben van f naar c gegaan :D staat een stuk beter moet ik zeggen.. eerst kwamen de harry's en dan ik pas..
kleding past gewoon nog mooi.. vond het helemaal niets:o

Zóóóó vergelijkbaar ! Al moet ik zeggen dat ik nu ongeveer 2 jaar bezig ben (combi kt & cardio) en bij mij zijn ze al jaren hetzelfde ??? (F70), laten we hopen dat ze bij mij ook wat kleiner worden... Zelfs toen ik 3 jaar geleden 55 woog, waren ze hetzelfde.. (en geloof me DAT ziet er niet uit!)

Zóóóó vergelijkbaar ! Al moet ik zeggen dat ik nu ongeveer 2 jaar bezig ben (combi kt & cardio) en bij mij zijn ze al jaren hetzelfde ??? (F70), laten we hopen dat ze bij mij ook wat kleiner worden... Zelfs toen ik 3 jaar geleden 55 woog, waren ze hetzelfde.. (en geloof me DAT ziet er niet uit!)

verkleinen kost niets he.. maar je zei zelf dat je er blij mee was dus zal dan geen optie zijn

Dit is geen discussie topic :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee ze verkleinen wil ik niet.. Ik wil ooit nog borstvoeding kunnen geven wanneer ik een kindje krijg :), maar daarna krijgen ze een heel makeover :P

hoef niet persee zo te zijn dat dat niet meer kan.. maar we gaan nu wel heel offtopic..

ik zeg succes ermee ;)

Zomer komt eraan, uit die broek :)

Before & after

Laatst bewerkt:
bij die laatste zijn haar boobs gegroeid.... welke wey zou ze gebruikt hebben ;)

Denk plastische whey;)

Naar dit strand moet ik ook :)

Brazilië ;)

Candice lewis

:heart:

Laatst bewerkt:
2 pics contest shape

Bella Dump :D