Waarom zou je dat soort foto's posten in een topic voor voorbeeldlichamen op een BB forum? De helft heeft volgens mij nog niet eens ooit aan een dumbbell geroken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zou je dat soort foto's posten in een topic voor voorbeeldlichamen op een BB forum? De helft heeft volgens mij nog niet eens ooit aan een dumbbell geroken.

Dit is dan ook het deel van het forum wat op vrouwen gericht is.Hmmm.. Het zijn altijd weer vrouwen die daar commentaar op leveren.![]()
Dit is dan ook het deel van het forum wat op vrouwen gericht is.
Vraag me af wat voor shitstorm ik zou veroorzaken als ik in een van jullie voorbeeldtopics foto's van magere mannelijke modellen zou posten. Het is gewoon compleet zinloos. Maak dan gewoon je eigen lekkere wijven topic aan ofzo.Ook wij mannen mogen een mening vormen... (oke klaar)
Vraag me af wat voor shitstorm ik zou veroorzaken als ik in een van jullie voorbeeldtopics foto's van magere mannelijke modellen zou posten. Het is gewoon compleet zinloos. Maak dan gewoon je eigen lekkere wijven topic aan ofzo.
Maar goed, klaar inderdaad. Niet meer doen.

wie is deze dame Mack? zou dat een fysiek zijn die natural te halen valt.... zou ik wel erg leuk vinden![]()
wie is deze dame Mack? zou dat een fysiek zijn die natural te halen valt.... zou ik wel erg leuk vinden![]()