XXL Nutrition

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Waarom zou je dat soort foto's posten in een topic voor voorbeeldlichamen op een BB forum? De helft heeft volgens mij nog niet eens ooit aan een dumbbell geroken.

Hmmm.. Het zijn altijd weer vrouwen die daar commentaar op leveren. :rolleyes:

Anyway

pecasdiosas6.jpg

pecasdiosas8.jpg

Ook wij mannen mogen een mening vormen... (oke klaar)
Vraag me af wat voor shitstorm ik zou veroorzaken als ik in een van jullie voorbeeldtopics foto's van magere mannelijke modellen zou posten. Het is gewoon compleet zinloos. Maak dan gewoon je eigen lekkere wijven topic aan ofzo.

Maar goed, klaar inderdaad. Niet meer doen.

Vraag me af wat voor shitstorm ik zou veroorzaken als ik in een van jullie voorbeeldtopics foto's van magere mannelijke modellen zou posten. Het is gewoon compleet zinloos. Maak dan gewoon je eigen lekkere wijven topic aan ofzo.

Maar goed, klaar inderdaad. Niet meer doen.

Zou je gewoon eens moeten doen:P
En dat andere topic..lekkere wijfen etc..bestaat al..
Dus guys..één van de weinige die altijd zeer mooie dames post is Mack..neem daar dan een vb aan als je weer eens een vrouw wilt posten:cool:

Dan blijf ik michelle levesque mooi vinden

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nieuwe bikini pro.
Dit is dus het vereiste pakket;)

Laatst bewerkt:
:)

Ik ben zelf helemaal gek van het fysiek van Oksana Grishina

oksana1.jpg

oksana_grishina_at_the_2012.jpg

IMG_5452.jpg

Wij allemaal:D

Had allang keer de O moeten winnen;)

Laatst bewerkt:
wie is deze dame Mack? zou dat een fysiek zijn die natural te halen valt.... zou ik wel erg leuk vinden :D

natuurlijk is dat naturel te behalen... :-O nog wel groter en/of droger dan dat ook (maar dat ligt vooral aan je genen en hoelang je traint)

Terug
Naar boven