Fitness Seller

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

natuurlijk is dat naturel te behalen... :-O nog wel groter en/of droger dan dat ook (maar dat ligt vooral aan je genen en hoelang je traint)

ooow... zou nice zijn als ik daar in de buurt kan komen...
ik heb geen haast... maar besef mij wel degelijk dat ik pas op mijn48ste begonnen ben ;)

natuurlijk is dat naturel te behalen... :-O nog wel groter en/of droger dan dat ook (maar dat ligt vooral aan je genen en hoelang je traint)

Natuurlijk vind ik een heel groot woord hoor, ja het is natuurlijk te behalen daar heb je zeker gelijk in, maar vanzelfsprekend is het ook weer niet :D
Vooral dat eerste tussen haakjes is van het grootste belang (naast je toewijding qua Trainen/voeding/rust).
Iemand met "perfecte" genen kan dat zeker inderdaad, maar daarvan zijn er niet veel. En maar goed ook anders zou "iedereen" pro kunnen worden :D
Neem in de mannenwereld bvb jongens als Jay, Ronnie, etc etc,.. ja ze gebruiken,.. maar ook zonder gebruik hadden deze jongens een formaat gehad waar je u tegen zou zeggen, en waarvan menigeen zou zeggen dat ze juicen.

Imo zit ze ook echt wel op het randje van wat natuurlijk te behalen is voor een vrouw.
Bedoel,... laten we elkaar geen mietjes noemen,.. we weten hier (althans de meeste) allemaal hoe de sport in elkaar zit ;)
Of zoals Jay cutler zei in z'n interview "you do what you've gotta do to be the best" waarmee hij een knipoog maakte naar zijn AAS gebruik.

Don't get me wrong! Ik heb niet tegen natural, en zeker ook niets tegen "niet natural" maar we moeten elkaar ook geen sprookjes voorhouden in my humble opinion :o

Laatst bewerkt:
@XXLtje,

True, maar de meeste wedstrijdatleten maken er nog een "big thing" van.
Overigens nergens voor nodig! Wat hoe je het ook went of keert. Mét of zonder, het is en blijft keihard werken!
En het verdiend niet minder dan respect!!!!

Nice

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Natuurlijk vind ik een heel groot woord hoor, ja het is natuurlijk te behalen daar heb je zeker gelijk in, maar vanzelfsprekend is het ook weer niet :D
Vooral dat eerste tussen haakjes is van het grootste belang (naast je toewijding qua Trainen/voeding/rust).
Iemand met "perfecte" genen kan dat zeker inderdaad, maar daarvan zijn er niet veel. En maar goed ook anders zou "iedereen" pro kunnen worden :D
Neem in de mannenwereld bvb jongens als Jay, Ronnie, etc etc,.. ja ze gebruiken,.. maar ook zonder gebruik hadden deze jongens een formaat gehad waar je u tegen zou zeggen, en waarvan menigeen zou zeggen dat ze juicen.

Imo zit ze ook echt wel op het randje van wat natuurlijk te behalen is voor een vrouw.
Bedoel,... laten we elkaar geen mietjes noemen,.. we weten hier (althans de meeste) allemaal hoe de sport in elkaar zit ;)
Of zoals Jay cutler zei in z'n interview "you do what you've gotta do to be the best" waarmee hij een knipoog maakte naar zijn AAS gebruik.

Don't get me wrong! Ik heb niet tegen natural, en zeker ook niets tegen "niet natural" maar we moeten elkaar ook geen sprookjes voorhouden in my humble opinion :o

Tuurlijk wordt er genoeg gebruikt door mannen en vrouwen... maar ervan uit gaan dat mensen dat standaard doen is zonde... ik weet heus dat de verhalen over mij te ronden gaan... en iedereen moet vooral lekker het zijne ervan denken...

Maar als je mijn foto's ziet van voor mijn zwangerschap, zie je dat ik toen ook al "groot" was alleen nog niet droog

Gelukkig is het voor een dame ook makkelijker... op C niveau doe ik mee met bodybuilding.. op A niveau bij de women physique en mocht ik pro worden zou ik in de figure mee kunnen draaien,
Voor mannen ligt dat (helaas) iets anders

Maar zeker dames, probeer eerst de Bikini klasse en wellicht zet je makkelijker massa aan dan je dacht en stroom je door naar de Body-fitness ;-)

Tuurlijk wordt er genoeg gebruikt door mannen en vrouwen... maar ervan uit gaan dat mensen dat standaard doen is zonde... ik weet heus dat de verhalen over mij te ronden gaan... en iedereen moet vooral lekker het zijne ervan denken...

Maar als je mijn foto's ziet van voor mijn zwangerschap, zie je dat ik toen ook al "groot" was alleen nog niet droog

Gelukkig is het voor een dame ook makkelijker... op C niveau doe ik mee met bodybuilding.. op A niveau bij de women physique en mocht ik pro worden zou ik in de figure mee kunnen draaien,
Voor mannen ligt dat (helaas) iets anders

Maar zeker dames, probeer eerst de Bikini klasse en wellicht zet je makkelijker massa aan dan je dacht en stroom je door naar de Body-fitness ;-)

True that!
Beschuldig je nergens hoor, No need for defense ;), Bedoelde dat vaak wordt voorgespiegeld dat de meest grote fysieken natural te behalen zijn. Iets wat (idd zeker bij mannen) niet echt altijd de waarheid is zeg maar ;)

Voelde me niet aangevallen hoor, nam mezelf gewoon als voorbeeld ;-)

In het algemeen geldt: Als je maar je absolute best doet, keihard traint, streng dieet (en wat minder druk maakt over andere :-P) de juiste supps gebruikt dan kom je gewoon heel erg ver.. en of je dan iets erbij gebruikt.. prima, als je maar niet denkt dat het de weg makkelijker maakt ;-)

In het algemeen geldt: Als je maar je absolute best doet, keihard traint, streng dieet (en wat minder druk maakt over andere :-P) de juiste supps gebruikt dan kom je gewoon heel erg ver.. en of je dan iets erbij gebruikt.. prima, als je maar niet denkt dat het de weg makkelijker maakt ;-)

Toch snap ik deze comment nooit helemaal.
Dit wordt vaker gezegd door mensen die gebruiken etc.
Nu heb ik zelf niks tegen gebruikers.

Maar "als je maar niet denkt dat het de weg makkelijker maakt."
Natuurlijk maakt het de weg makkelijker, iemand die 100% alles in orde heeft op alle fronten en dan een kuurtje pakt groeit dan makkelijker.
Dus in mijn ogen maakt het de weg wel makkelijker.
Hoe bedoel je dus precies deze comment?

Kwaliteit komt niet uit een potje;)

ik wilde met mijn vraag niet echt een discussie pro-contra gebruik aanzwengelen hoor.
feit is dat ik zelf op "wat latere leeftijd" aan deze sport begonnen ben en voor mijzelf heel duidelijk heb dat ik nooit wil gebruiken.
Daarbij probeer ik me dan een beeld te vormen van wat voor mij haalbaar zou zijn.
Bikini klasse.... ik denk als ik dat zou willen dat ik dat zelfs dit jaar zou kunnen halen, maar mijn voorkeur gaat toch naar wat meer gespierd. Daarom kies ik er bewust niet voor om nu diep te gaan cutten, maar geef mezelf nog minstens een extra jaar om te bouwen....
Mijn vraag... zou dit haalbaar zijn zonder gebruik... is dus eigenlijk puur persoonlijk en niet een verkapte beschuldiging dat die dame in kwestie wel of niet gebruikt heeft.... ik heb daar echt geen sjoegge van

Wedstrijden doen geeft wel veel kwaliteits spier, en hoe vaker je diep en droog gaat, hoe makkelijker het eraf gaat.. Plus per voorbereiding leer je ook veel..

Ik denk als 2 dames met dezelfde aanleg 5 jaar trainen de ene doet steeds (1 a2 wedstrijden per jaar) en de andere pas na 5 jaar haar eerste, de gene met meer ervaring wint, spieren zullen harder tonen, en ervaring is echt een belangrijk wapen op podium.. Dit is enkel op ervaring gebaseerd hoor..

Nee maar dat bedoel ik ook niet, ik duid meer op dat je gewoon harder groeit met een "potje"

Dat is idd altijd een interessant statement,.. inmiddels hobbel ik nu vanaf m'n 16e jaar in de sportschool, en op redelijk wat wedstrijden geweest ( -4 jaar door niet kunnen/mogen trainen).
heb heel veel gezien, en voorheen ook meer dan genoeg gebruikt. (yup, was groter vroeger :o )
ben het met jullie beide eens.

Ja, ook als je gebruikt blijft het kneiter hard werken,..sterker nog, misschien nog wel harder want niet alleen wil je het max uit je kuur halen, ook kun en wil je het niet laten/maken om een keer een paar off-dagen ertussen te hebben, qua trainen niet, maar ook niet qua voeding!

Ja, een "potje" helpt je zeker harder te groeien. Anders zou het immers nutteloos zijn om het te pakken.
Echter ben ik van mening dat je het niet zou moeten pakken om je te helpen met groeien an zich, maar pas op het moment dat je lichaam naturel niet of nauwelijks meer kan en zal gainen. Dan zal het "potje" je helpen om voorbij je natuurlijke max te gaan.

Wat eve zegt klopt.
Diep cutten en schoon bouwen.
Em dat paar keer herhalen bouwt kwaliteit.
Plus vutten gaat dan ook lekker makkelijk;)
Ik hoef alleen maar carbs iets te verlagen en cardio uppen en de strepen staan weer overal in.
Daarom zou ook niemand moetn rondlopen met te hoog vp als je deze sport doet;)

Als dat naturel te behalen is, waarom stop jij jezelf dan helemaal vol? Daar ben je in het verleden niet bepaald subtiel mee geweest :P

Edit: begrijp me niet verkeerd, ik vind dat je een prachtig fysiek hebt hoor. Je stond er ook top bij op het NK. Maar komop, die discussie moet je toch helemaal niet willen aanhalen? Ik vind het alleen maar top dat je het niet stimuleert hoor, want daar zijn er ook zat van. Maar met insinueren dat je zelf nooit iets gedaan hebt, verlies je bij mij gewoon geloofwaardigheid. Is zonde, heb jij toch helemaal niet nodig? Sta je toch ver boven :)

Laatst bewerkt:

Tijd dat ze s in nederland wordt uitgenodigd. Vitamins&more?!

Roze shake beker :) leuk

Terug
Naar boven