Natuurlijk vind ik een heel groot woord hoor, ja het is natuurlijk te behalen daar heb je zeker gelijk in, maar vanzelfsprekend is het ook weer niet
Vooral dat eerste tussen haakjes is van het grootste belang (naast je toewijding qua Trainen/voeding/rust).
Iemand met "perfecte" genen kan dat zeker inderdaad, maar daarvan zijn er niet veel. En maar goed ook anders zou "iedereen" pro kunnen worden

Neem in de mannenwereld bvb jongens als Jay, Ronnie, etc etc,.. ja ze gebruiken,.. maar ook zonder gebruik hadden deze jongens een formaat gehad waar je u tegen zou zeggen, en waarvan menigeen zou zeggen dat ze juicen.
Imo zit ze ook echt wel op het randje van wat natuurlijk te behalen is voor een vrouw.
Bedoel,... laten we elkaar geen mietjes noemen,.. we weten hier (althans de meeste) allemaal hoe de sport in elkaar zit

Of zoals Jay cutler zei in z'n interview "you do what you've gotta do to be the best" waarmee hij een knipoog maakte naar zijn AAS gebruik.
Don't get me wrong! Ik heb niet tegen natural, en zeker ook niets tegen "niet natural" maar we moeten elkaar ook geen sprookjes voorhouden in my humble opinion