Fitness Seller

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Denk niet dat ze veel vragen zal stellen. Sinds september 2008 heeft ze 1 post geplaatst. En natuurlijk is skinnie er meteen bij. :roflol:

Ik had de foto's al gezien van de Figure-dames op de JBC, en ik vond ze eerlijk gezegd geen van allen bijzonder.

Ze waren wel droog (niet allemaal trouwens) maar hadden niet veel spiermassa... Dus ik vond het niet erg bijzonder. Niet lelijk hoor, en ik doe ze het ook niet na (ik ga zelf niet het podium op).

Ze waren wel droog (niet allemaal trouwens) maar hadden niet veel spiermassa... Dus ik vond het niet erg bijzonder. Niet lelijk hoor, en ik doe ze het ook niet na (ik ga zelf niet het podium op).

Maar bij Figure moet je toch ook niet zo veel spiermassa hebben?
Dacht dat je daar juist een beetje tegen de fitnessklasse aan ging.
Maar goed het is zoals jij al zei ook moeilijk om zo droog te worden en ga er maar eens staan op dat podium.
Wat vind jij zelf mooi Flowergrrl? Fitness klasse of bodybuilding

Maar bij Figure moet je toch ook niet zo veel spiermassa hebben?
Dacht dat je daar juist een beetje tegen de fitnessklasse aan ging.
Maar goed het is zoals jij al zei ook moeilijk om zo droog te worden en ga er maar eens staan op dat podium.
Wat vind jij zelf mooi Flowergrrl? Fitness klasse of bodybuilding

Ik hou wel van spiermassa. Ik vind de meeste dames die in dit topic gepost zijn mooi. :)

Ik had de foto's al gezien van de Figure-dames op de JBC, en ik vond ze eerlijk gezegd geen van allen bijzonder.
Jaloezie staat je niet!

Figure heeft minder spiermassa dan fitness en die weer minder dan Ms. Olympia.

Voor een vrouwenfiguur vind ik dit de mooiste klasse.

Dames wat vinden jullie van deze figuurtjes... en nog gezond voor ons mannen ook. Alleen al om naar te kijken.

29oq3hy.jpg

Perfect en de hoofdjes mogen er ook zijn ;).

Ze hebben in ieder geval gespierde ballen

Briljant gewoon echt heerlijk vooral de tweede met zo`n lekkere smalle taille.

• Topic Starter Topic Starter
bwa ofwel zie ik slecht... maar ik vind dat deze dames niet echt een fysiek hebben. Ze hebben een mooi lichaam, maar daar blijft het ook bij...

Terug
Naar boven