- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
feit! maar ik denk dat hij het hier zomaar heeft gepost
Ik had de foto's al gezien van de Figure-dames op de JBC, en ik vond ze eerlijk gezegd geen van allen bijzonder.

Ik had de foto's al gezien van de Figure-dames op de JBC, en ik vond ze eerlijk gezegd geen van allen bijzonder.

Ze waren wel droog (niet allemaal trouwens) maar hadden niet veel spiermassa... Dus ik vond het niet erg bijzonder. Niet lelijk hoor, en ik doe ze het ook niet na (ik ga zelf niet het podium op).
Maar bij Figure moet je toch ook niet zo veel spiermassa hebben?
Dacht dat je daar juist een beetje tegen de fitnessklasse aan ging.
Maar goed het is zoals jij al zei ook moeilijk om zo droog te worden en ga er maar eens staan op dat podium.
Wat vind jij zelf mooi Flowergrrl? Fitness klasse of bodybuilding

Ik hou wel van spiermassa. Ik vind de meeste dames die in dit topic gepost zijn mooi.![]()

Jaloezie staat je niet!Ik had de foto's al gezien van de Figure-dames op de JBC, en ik vond ze eerlijk gezegd geen van allen bijzonder.
gezien de foto op jouw avatar (neem aan dat jij dat bent) ga jij daar ook voor.
Goeie lats![]()

Ik ga momenteel vooral voor kracht... en mijn fysiek is totaal niet bijzonder... maar bedankt.![]()
.... de mijne ook niet maar ik ben er toch trots op.Dames wat vinden jullie van deze figuurtjes... en nog gezond voor ons mannen ook. Alleen al om naar te kijken.
![]()