grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar die ribbels op haar buik daar zijn de meeste van ons jaloers op
als ik nu effe naar mijn pens kijk en dan naar die van haar..Pfff..nog een lange weg te gaan en vraag me soms ook wel eens af of het wel te halen is..Zoals ik!Maar die ribbels op haar buik daar zijn de meeste van ons jaloers op
Zucht...als ik nu effe naar mijn pens kijk en dan naar die van haar..Pfff..nog een lange weg te gaan en vraag me soms ook wel eens af of het wel te halen is..
als ik naar je foto's kijk zie ik echt geen pens.

Ik had wel gedacht dat je zou kunnen lachen, had het alleen nog niet gezienhahaha Dacht je dat ik nooit zou lachen dan![]()
Dank je voor je compliment trouwens, jij bent de eerste dame die er iets over zegt.
Tja nu mogen de dames eens mij kritisch onder de loep leggen en hun reacties geven en nu hoor ik bijna niets van ze![]()

Ga mee lachen hier in de tuin: de zon schijnt, vogels fluiten en ik sta vlonderplanken uit de tuin te halen (lijkt nog het meest op deadliften)...Ik lach de hele dag door hoor.
Het leven is zo mooi als de zon schijnt.
En van die mooie foto's hier wordt ik ook zo vrolijk
Fysiek = lichamelijke vertoning.
Jij vind dus dat ze een mooi lichaam hebben, maar lelijk fysiek?
Potverdomme Sanne, je bent me dr wel een.
ik zeg gewoon mijn mening... ik heb niet gezegd dat ik vind dat ze een lelijk fysiek hebben... ik bedoel dat ze niet gespierd zijn. Er staat wel duidelijk bij dat ze een mooi lichaam hebben.
Even voor alle duidelijkheid: ik heb het verbaal soms moeilijk met mij uit te drukken. m.a.w ik gebruik soms woorden in de verkeerde zin. Nu de meeste begrijpen wel wat ik bedoel... dus zou ik u mogen verzoeken om te stoppen met commentaar op me te geven, want ik begin me er aan te storen. Nu weet je wat mijn probleem soms is, dus hou er aub rekening mee als je vindt dat ik iets raar zeg. je kan het vergelijken met iemand die dyslexie heeft

Respect voor haar lijf,maar wat een rotkop zeg..
Ik kijk liever naar Pauline Nordin..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ga mee lachen hier in de tuin: de zon schijnt, vogels fluiten en ik sta vlonderplanken uit de tuin te halen (lijkt nog het meest op deadliften)...
haha lekker hardcore, ik mag dat wel 
.