- Waardering
- 3.522
Sterk en mooi fysiek, en nog een vrouwelijk hoofd.Zo hee die 1e foto.
mjam mjam
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterk en mooi fysiek, en nog een vrouwelijk hoofd.Zo hee die 1e foto.
mjam mjam
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
maar die zijn niet mis héVind dat de benen van vrouwen erg mooi worden door die hakken.
Besef me ook wel dat het funest voor je voetjes is.
Ik doe het jullie niet na

rofl, dat vraagt om een paar dikke:hehe, dat is haar wedstrijd nummer, niet haar leeftijd![]()

Op die hakken kun je alleen maar langzaam lopen, en heel gecontroleerd. Door sierlijk te lopen verdoezel je alleen maar dat het *** loopt! (heb wat ervaring op dergelijke stelten)Ik vind het trouwens wel knap dat ze op die heels zo sierlijk overkomen.
Op die hakken kun je alleen maar langzaam lopen, en heel gecontroleerd. Door sierlijk te lopen verdoezel je alleen maar dat het *** loopt! (heb wat ervaring op dergelijke stelten)

Vind dat de benen van vrouwen erg mooi worden door die hakken.
Besef me ook wel dat het funest voor je voetjes is.
Ik doe het jullie niet na

Nou als je op die hakken loopt neem ik je eerst even mee naar de slaapkamer..![]()
Nou als je op die hakken loopt neem ik je eerst even mee naar de slaapkamer..![]()

Hee Ryu. Post eens een foto van je cavia. Ik heb gehoord dat dat voor de meesten van ons ook nog een groot voorbeeld is qua spiermassa.![]()