MuscleMeat

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Ook nog ff 1

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 12:12 ----------

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 12:15 ----------

die 5 op een rij... rrrrrr!

van alles wat

agnese-russo-italiaanse-ifbb-pro-fitness-model-figure-20.jpg

IFBB%252520Bikini%252520Pro%252520and%252520Fitness%252520Model%252520Noemi%252520Olah.jpg

tumblr_mhjegikZk01s4l3mso1_500.jpg

jodi-boam-top.jpg

Nicole-Wikins12.jpg

Kristina+Rojas-fitness-fitness+models-fitness+model.jpg

Juliana+Malacarne+-+personal+fitness+trainers+-+fitness+beauties+-+women's+fitness+competition.jpg

kijk en dit gaat dana linn bailey dus nooit bereiken :)

:roflol:

zo'n fysiek wil ze ook niet;)

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 15:42 ----------

^het is toch ook niet voor jou. Als het je niet aan staat gewoon lekker uit dit topic wegblijven;)

Kerel waar heb jij het over.

lol ik heb het gewoon over lichaamsbouw noobs, niet over dat halfman dlb nu bijna met ms olympia top mee kan draaien in vergelijking met die meid op deze foto die er nog wel vrouwelijk uit ziet

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 18:27 ----------

^het is toch ook niet voor jou. Als het je niet aan staat gewoon lekker uit dit topic wegblijven;)

die bovenste van de 2e is veeel te groot ;P

lol ik heb het gewoon over lichaamsbouw noobs, niet over dat halfman dlb nu bijna met ms olympia top mee kan draaien in vergelijking met die meid op deze foto die er nog wel vrouwelijk uit ziet

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 18:27 ----------

die bovenste van de 2e is veeel te groot ;P
''Noob'' ga met blokken spelen klein kind.
Hier worden vrouwen lichamen gepost en jij begint DLB random te bashen die het gewoon top doet in haar klasse, ze kan mee draaien in de ms Olympia volgens jou?

Volgens mij deed ze ook mee met de Olympia dus wat probeer je te vertellen jonge.

*Post random pic van random beach boy*
''En dit zal Shawn Rhoden nooit bereiken''

Als je de klasse niet waardeert omdat het volgens jou allemaal draait wat jij lekker vindt en niet de sport zelf , denk ik dat je op het verkeerde forum bent.

Just my 2 cents.

• Like
Waarderingen: Tsn

''Noob'' ga met blokken spelen klein kind.
Hier worden vrouwen lichamen gepost en jij begint DLB random te bashen die het gewoon top doet in haar klasse, ze kan mee draaien in de ms Olympia volgens jou?

Volgens mij deed ze ook mee met de Olympia dus wat probeer je te vertellen jonge.

*Post random pic van random beach boy*
''En dit zal Shawn Rhoden nooit bereiken''

Als je de klasse niet waardeert omdat het volgens jou allemaal draait wat jij lekker vindt en niet de sport zelf , denk ik dat je op het verkeerde forum bent.

Just my 2 cents.

bash eigenlijk nooit vrouwen die in dit topic worden gepost tenzij ze te groot is, en waarom niet toch. Ben ook niet de enige die dat doet, of het nou hier over te gespierde vrouwen gaat of aas gebruikers in t topic waar mannenlichamen worden gepost.
Als je nadenkt en mijn post leest kun je begrijpen dat ik haar heupen bedoel die dlb van nature al niet heeft doordat ze die bouw niet heeft. Dat dit dan 10 x geiler is ten opzichte van halfmannen mag ik dan ook wel laten weten imo :P

Terug
Naar boven