Robbie1970
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 206
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

bash eigenlijk nooit vrouwen die in dit topic worden gepost tenzij ze te groot is, en waarom niet toch. Ben ook niet de enige die dat doet, of het nou hier over te gespierde vrouwen gaat of aas gebruikers in t topic waar mannenlichamen worden gepost.
Als je nadenkt en mijn post leest kun je begrijpen dat ik haar heupen bedoel die dlb van nature al niet heeft doordat ze die bouw niet heeft. Dat dit dan 10 x geiler is ten opzichte van halfmannen mag ik dan ook wel laten weten imo![]()
Minder lullen en meer pics posten heren!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

![]()
Bijna elke pagina is het wel weer raak en moet je er wat van zeggen , al doet dat er niet toe.
Heupen ?
Je bedoelt billen, je vergelijk die van een ander vet percentage caliber dus je bouw verhaal slaat op niks.
Enige wat zo is dat ze weinig borsten heeft als je haar perse wilt bashen qua fysiek zelf op welk percentage dan ook.
Na je vervolg post uit het niets over hoe het blijkbaar gaat aflopen met DLB weet jij het wel allemaal en is in discussie gaan hetzelfde als een steen in een zwart gat gooien.

Hou op met dat gezeik zeg, get a room you 2!!!!
Pics willen we zien hier!
---------- Post toegevoegd 7 September 2013 om 02:49 ----------
[Afbeelding niet meer beschikbaar]