Ahmados
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 63
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Probeer de stretch jeans van de Mango eens. Ze hebben 1 lijn die gericht is op een kleine taille met flinke kont en quadsMannen.....mooie dames met mooie lijven hier weer. Mijn mapje in mobiel rijkelijk gevuld te inspiratie.
Off topic.......hoe doen die vrouwen het in vredesnaam met gewone broeken? Sportkleding past altijd maar ik krijg qua jeans problemen langzaam aan. En jeans voor flinke vrouwen zeg maar dat zit serieus absoluut niet en zijn verder te grootIk ben toch niet de enige die graag fijne jeans wil maar waar je gespierde pootjes ook in passen.

Mannen.....mooie dames met mooie lijven hier weer. Mijn mapje in mobiel rijkelijk gevuld te inspiratie.
Off topic.......hoe doen die vrouwen het in vredesnaam met gewone broeken? Sportkleding past altijd maar ik krijg qua jeans problemen langzaam aan. En jeans voor flinke vrouwen zeg maar dat zit serieus absoluut niet en zijn verder te grootIk ben toch niet de enige die graag fijne jeans wil maar waar je gespierde pootjes ook in passen.
Ja die ook idd.idd wat Patricia ook zegt; jeans met stretch. ik kijk altijd naar het percentage elastaan. als er 2-3% in zit rekt het al best wat. Mango weet ik niet, maar die van Zara zijn soms wel oké.
Mannen.....mooie dames met mooie lijven hier weer. Mijn mapje in mobiel rijkelijk gevuld te inspiratie.