XXL Nutrition

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoi

image.jpg

Mooi meisje! Mooi strak en een heel mooi gezicht.
Ik vind vaak de echte bodybuildende vrouwen op die foto's te mannelijk geworden, hun gezicht staat zo hoekig en teveel mannelijke trakken. Vind ik echt heel erg onaantrekkelijk!

Dat zijn anabolen bbers, dit is meer bikini klasse

Teveel text, te weinig foto's ! :cool:

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------

---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------

---------- Toegevoegd om 12:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

---------- Toegevoegd om 12:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

Mooi meisje! Mooi strak en een heel mooi gezicht.
Ik vind vaak de echte bodybuildende vrouwen op die foto's te mannelijk geworden, hun gezicht staat zo hoekig en teveel mannelijke trakken. Vind ik echt heel erg onaantrekkelijk!

Ze heet Dianna Dahlgren, doet dacht ik geen wedstrijden meer, is nu iets van sportverslaggeefster :)

En bikini ben ik ook steeds meer gaan waarderen :cool:

Ik waardeer alle vrouwen :cool:

:heart: die tette ook

Mooi weer mannen(vrouwen)...
Zal zo weer karma verdelen, behalve mack weer natuurlijk...

erotisch geladen pics buiten de privesecties onder het mom van "is bodybuilding". Absoluut geniaal! Dat ik daar niet eerder aan had gedacht:bow:

---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ----------

---------- Toegevoegd om 13:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:42 ----------

Terug
Naar boven