JohnMB
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 176
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 13%
Ja dan is het geen mooie vrouw meer.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Haha zal best xD
Jullie mannen mogen posten, maar wel voorbeeldlichamen voor vrouwen 
Mannen die hier eisen gaan stellen aan de afbeeldingen..hmm.. Dit topic is bedoelt voor vrouwen om te postenJullie mannen mogen posten, maar wel voorbeeldlichamen voor vrouwen
De tweede foto (bain) is voor mij niet echt een voorbeeldlichaam..waar zijn de spieren?..
Die hoort meer in het mannelijke gedeelte van dit forum.
Beginpost: wat is je ideale lichaam. Die tweede afbeelding is voor weinig op DIT forum een ideaal lichaam. Ja, ik wil dat lichaam wel en niet iedereen heeft dat snel, maar een ideaal lichaam voor iemand op een bodybuilders forum, nee. Dan zou je naar fitness forum ofzo moeten gaan.Bij 'allerlei' staat er al een topic met 'je ideale lichaam' ofzoiets. Nu zou ik aan jullie vrouwen willen vragen... wat is jullie ideale lichaam? Post foto's, afbeeldingen.. Op dit forum bij galerij vind je 1000de foto's. Ik begin alvast... Ik zal er nog enkele jaartjes voor mogen trainen!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In serious elke foto die je plaatst, maar hey, no worries, smaken verschillen![]()

Mannen die hier eisen gaan stellen aan de afbeeldingen..hmm.. Dit topic is bedoelt voor vrouwen om te postenJullie mannen mogen posten, maar wel voorbeeldlichamen voor vrouwen
De tweede foto (bain) is voor mij niet echt een voorbeeldlichaam..waar zijn de spieren?..

Dit dus. Goed blijven postenGelukkig wel want ik zie het niet hoor, zijn gewoon mooie vrouwen. Blijft een BB forum he, geen Playboy forum![]()
!!
?Mannen die hier eisen gaan stellen aan de afbeeldingen..hmm.. Dit topic is bedoelt voor vrouwen om te postenJullie mannen mogen posten, maar wel voorbeeldlichamen voor vrouwen
Dit dus. Goed blijven posten!!
Op je edit: ik heb geen idee waar ze vandaan te halen?