Fitness Seller

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Ik vind dat Brazier ook wel leuk praat ;-)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

uploadfromtaptalk1409751307191.jpg

uploadfromtaptalk1409751314402.jpg

uploadfromtaptalk1409751324827.jpg

liever iets vrouwelijker, geen dudes with tits ;)

Body%2BPainting%2BBeautiful%2B2011%2B%2B2.jpg

2a0e4774a871d83f85671ea8e7a621aa.jpg

katherine_portillo_ifbb_bikini_pro_01_jpg_20040.jpg

Mannen die hier eisen gaan stellen aan de afbeeldingen..hmm.. Dit topic is bedoelt voor vrouwen om te posten :o Jullie mannen mogen posten, maar wel voorbeeldlichamen voor vrouwen :D

De tweede foto (bain) is voor mij niet echt een voorbeeldlichaam..waar zijn de spieren?..
Die hoort meer in het mannelijke gedeelte van dit forum.

Mannen die hier eisen gaan stellen aan de afbeeldingen..hmm.. Dit topic is bedoelt voor vrouwen om te posten :o Jullie mannen mogen posten, maar wel voorbeeldlichamen voor vrouwen :D

De tweede foto (bain) is voor mij niet echt een voorbeeldlichaam..waar zijn de spieren?..

Lol wtf, geen voorbeeldlichaam?
Denk dat elke vrouw van dit forum een moord doet voor zo'n lichaam.

Of jij bent zeker de Nederlandse Megan Fox?

Bij 'allerlei' staat er al een topic met 'je ideale lichaam' ofzoiets. Nu zou ik aan jullie vrouwen willen vragen... wat is jullie ideale lichaam? Post foto's, afbeeldingen.. Op dit forum bij galerij vind je 1000de foto's :). Ik begin alvast... Ik zal er nog enkele jaartjes voor mogen trainen! :)
Beginpost: wat is je ideale lichaam. Die tweede afbeelding is voor weinig op DIT forum een ideaal lichaam. Ja, ik wil dat lichaam wel en niet iedereen heeft dat snel, maar een ideaal lichaam voor iemand op een bodybuilders forum, nee. Dan zou je naar fitness forum ofzo moeten gaan.

Edit:

Ik wil gewoon voorkomen dat dit gewoon een ''lekkere wijven'' topic wordt, in plaats van degelijke voorbeeldlichamen voor ons als vrouwen (dus bodybuilding gericht), zoals het bedoelt is denk ik.

In serious elke foto die je plaatst, maar hey, no worries, smaken verschillen ;)

Gelukkig wel want ik zie het niet hoor, zijn gewoon mooie vrouwen.
Blijft een BB forum he, geen Playboy forum;)

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

Jammer dat vrouwen zo weinig posten hier....:rolleyes:

Stel geen eisen, ik heb ook niks te eisen.
En spieren,,,,vraag je, die zitten er wel,goed kijken.
En als de mannen hier niet waren gaan posten was het topic al uitgestorven.

Terug
Naar boven