AndroidHealthClinic

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Stel geen eisen, ik heb ook niks te eisen. En spieren,,,,vraag je, die zitten er wel,goed kijken. En als de mannen hier niet waren gaan posten was het topic al uitgestorven.

Goed kijken..als het goed is hoef je niet goed te kijken.

Ik zeg ook niet dat mannen hier niet mogen posten, maar..net zoals wat Rambo zegt dus.

Goed kijken..als het goed is hoef je niet goed te kijken.

Ik zeg ook niet dat mannen hier niet mogen posten, maar..net zoals wat Rambo zegt dus.

Zit niks playboyachtigs bij, zijn contests, maar omdat vp niet dusdanig laag is, is het
niks voor hier?
BB forum of niet, vraag is voorbeeld lichaam

Zit niks playboyachtigs bij, zijn contests, maar omdat vp niet dusdanig laag is, is het niks voor hier? BB forum of niet, vraag is voorbeeld lichaam

Oke, dus we gaan er maar vanuit dat jij er zo uit wilt zien ;) Prima.

Ik zoek foto's om te posten ;)

Sommige zijn idd wel echt "te" (niet mooi) ...maar goed.

Margaryta Byelinska

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aleksandra Kobielak

Margaryta Byelinska

Aleksandra Kobielak

Mag ik nu wel mening geven?
Tuurlijk mag ik dat ze staan op een podium.
ECHT VERSCHRIKKELIJK!!!!!!!!! :kots:

Wel respect voor het harde werk.

Ik vind het ook niet mooi, meer zeer zeker respect.
Ieder zijn ding, de meeste vrouwen vinden bodybuilders ook maar lelijk en hebben liever aesthetic.

Toch mijn voorbeeldlichamen ;) Niet 100 omdat ik erg kritisch ben, maar ik heb dit lichaam liever dan die 2e afbeelding van jou bain ;)

Toch mijn voorbeeldlichamen ;) Niet 100 omdat ik erg kritisch ben, maar ik heb dit lichaam liever dan die 2e afbeelding van jou bain ;)

Waar zijn je stats?Haal je het al wel een beetje bij die 2e foto (dat is voor veel vrouwen al een voorbeeld)? ;)

---------- Toegevoegd om 11:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:12 ----------

Hier man speciaal voor jou. Lief he van me? ;)

2637se3.jpg

maakt me niks uit dat jij het lelijk vindt, ik doe bb voor mezelf

OMG DIE VROUW IS TE GESPIERD EG LELUK MAN

dbb pls

Waar zijn je stats?Haal je het al wel een beetje bij die 2e foto (dat is voor veel vrouwen al een voorbeeld)? ;)

Dat is irrelevant, het is namelijk een topic waar je je voorbeeld en ideale lichaam post, een lichaam welke je dus wilt hebben uiteindelijk, of dit nu over 5 weken is of over 5 jaar of over 20 jaar.

Het topic gaat niet over een lichaam ''waar sta je nu het dichtste bij?''
Ik ga hier verder niet meer op in, beetje logisch nadenken.

---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:16 ----------

maakt me niks uit dat jij het lelijk vindt, ik doe bb voor mezelf OMG DIE VROUW IS TE GESPIERD EG LELUK MAN dbb pls

Precies, nog ff en ik ga in topics van IFBB Pro's zetten dat ze te groot zijn en dat dat lelijk is :rolleyes:

Dat is irrelevant, het is namelijk een topic waar je je voorbeeld en ideale lichaam post, een lichaam welke je dus wilt hebben uiteindelijk, of dit nu over 5 weken is of over 5 jaar of over 20 jaar.

Het topic gaat niet over een lichaam ''waar sta je nu het dichtste bij?''
Ik ga hier verder niet meer op in, beetje logisch nadenken.

---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:16 ----------

Precies, nog ff en ik ga in topics van IFBB Pro's zetten dat ze te groot zijn en dat dat lelijk is :rolleyes:

Oei gevoelig snaartje...................................... :p

Nee je verneukt dit topic gewoon met je gezeik over wat wel of niet mooi is. Laat dit aan de vrouwen over ;)

---------- Toegevoegd om 13:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:27 ----------

Nice.
Meer foto's welkom.

kijk daar is de ware Hell weer haha.
En aan de vrouwen overlaten, waar zijn ze dan?

Terug
Naar boven