Fitness Seller

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.161
Als je diep genoeg zakt in BF% dan hou je niks over... dus wat zij voor lijf heeft en een dergelijke cupmaat: dan moet je al aardig groot hebben voordat je begint met cutten... :rolleyes:

dat heb ik niet :p Maar ik zal wel zien hoe ik eruit kom :p ;) Mijn bedoeling is zeker niet om zover te geraken dat ik een mannelijke borstkas krijg.
Ik wil een lichaam zoals jamie eason op de fotoshoots.. maar in het 'echt' vind ik haar ook al net iets te

• #1.166
Ook wel mooi:

6867.jpg

Deze blijft het lekkerste!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #1.169
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Lekker, maar lijkt teveel op haar broer. :D

Sommige komen inderdaad net even iets te mannelijk over. Gespierd is mooi maar er moet nog wel een beetje kont en 'borst' aan zitten bij een vrouw. Ik vind die foto met squat eronder erg mooi, niet super getraint maar wel mooi strak, het is gewoon compleet :bow2::):p

• #1.172
Sommige komen inderdaad net even iets te mannelijk over. Gespierd is mooi maar er moet nog wel een beetje kont en 'borst' aan zitten bij een vrouw. Ik vind die foto met squat eronder erg mooi, niet super getraint maar wel mooi strak, het is gewoon compleet :bow2::):p

ik ben het met je eens :p Alhoewel ik van die gespierde vrouwen zeker respecteer voor de prestatie die zij kunnen neerzetten! Maar geef mij toch maar niet te gespierd

ik ben het met je eens :p Alhoewel ik van die gespierde vrouwen zeker respecteer voor de prestatie die zij kunnen neerzetten! Maar geef mij toch maar niet te gespierd

Gelukkig moeten vrouwen erg hard werken voor een beetje spiermassa ;)

IK heb er zeker respect voor. Mij zou het tot zover ook niet lukken denk ik. Maar ik wil het dan ook niet. :grinny:

Klinkt als de discussie die ik afgelopen weekend had (op een feestje) waarbij ik aangaf te trainen alsof ik een pro-bodybuilder wil worden, om ergens halverwege gelukkig te zijn met m'n lijf & spiermassa. Daar kon de rest zich ook wel in vinden (en gingen we over op een andere discussie), en dat terwijl niks zo subjectief is als 'halverwege stoppen' - ze begrijpen iig wel waar ik nu mee bezig ben.

Klinkt als de discussie die ik afgelopen weekend had (op een feestje) waarbij ik aangaf te trainen alsof ik een pro-bodybuilder wil worden, om ergens halverwege gelukkig te zijn met m'n lijf & spiermassa. Daar kon de rest zich ook wel in vinden (en gingen we over op een andere discussie), en dat terwijl niks zo subjectief is als 'halverwege stoppen' - ze begrijpen iig wel waar ik nu mee bezig ben.

:thumbs:
Het is fijn als je omgeving wat begrip heeft voor waar je mee bezig bent. :)

Misschien is haar broer een beetje nichterig? Ik weet het niet...

Niet bepaald. Het is Frank McGarth

Terug
Naar boven