Fitness Seller

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Nog 6 dagen ;):p:D.

ik ben het met je eens :p Alhoewel ik van die gespierde vrouwen zeker respecteer voor de prestatie die zij kunnen neerzetten! Maar geef mij toch maar niet te gespierd

Ik respecteer zulke vrouwen ook ondanks ik het vaak niet mooi vind.
De foto waar squat onder staat vind ik een mooier doel.
Om dat te bereiken moet ik nog hard trainen.;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.187

waarom jij altijd zo een belachelijk antwoord stuurt. Iedereen zijn mening.. als ik nu geen bodybuilder wil worden, maar gewoon hier wil zijn omdat ik het allemaal intressant vind + hetzelfde train moet jij je er niet mee moeien. Trouwens die andere forums zijn dood.. daar wordt misschien om de week iets gepost ofzo. Hier zitten de goei!

Madonna ik vind haar lichaam echt prachtig!
maar terug in dit forum zag ik Linda Fodor..pfff wat een mooie meid is dat zeg!

madonna-picture-1.jpg

taille van jennifer nicole lee

billen van ava cowan

benen van ... derde foto

Jennifer_Nicole_Lee.jpg

Ava_Cowan.jpg

51f15-mistyyi.jpg

Dat zijn leuke voorbeelden inderdaad. :)

naja volgens mij is een fitness fysiek inherent aan een droge buik..dus wat dat aangaat kan het niet. Ik vind haar een gods geil lichaam hebben :D

Eens met Sanne: te droge buik. Als er nou gewoon mooie blokjes te zien zouden zijn dan was het wel wat, maar dit is gewoon... raar...

moet zeggen..prachtig lichaam,maar alleen wat een f***-up silleconen.zijn gewoon echt balletjes op haar lichaam..maarja volgens mij komt dat omdat je zo droog bent dan is het rondom je silleconen ook zo droog natuurlijk. en als je geen silliconen hebt train je alles weg.

moet zeggen..prachtig lichaam,maar alleen wat een f***-up silleconen.zijn gewoon echt balletjes op haar lichaam..maarja volgens mij komt dat omdat je zo droog bent dan is het rondom je silleconen ook zo droog natuurlijk. en als je geen silliconen hebt train je alles weg.
Mee eens!
Alleen die armen, die zijn om gruwelijk jaloers op te worden!
Die buik vind ik eigenlijk toch best lelijk...

Terug
Naar boven