Fitness Seller

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

IMG_6896.JPG
Behalve photoshop en AAS wordt er wel heel veel gesleuteld aan een hoop van deze dames, is het dan nog steeds een voorbeeld? Het mag van mij wel wat realistischer...(out before shitstorm :D).

Dit is Michelle, staat 2 foto's hierboven ook, wat zeur je nu ;)

Dit is Michelle, staat 2 foto's hierboven ook, wat zeur je nu ;)
Ik weet dat dat Michelle Lewin is, deze foto was een antwoord op een vraag van een fan of haar borsten echt zijn, je kan er een ei op stuk slaan :roflol:

Ik zeur niet, maar als het om een voorbeeldlichaam gaat en je ziet dan foto's van meiden die aan alle kanten aangepast zijn, tja, zou mijn voorbeeld niet zijn.

Ik weet dat dat Michelle Lewin is, deze foto was een antwoord op een vraag van een fan of haar borsten echt zijn, je kan er een ei op stuk slaan :roflol:

Ik zeur niet, maar als het om een voorbeeldlichaam gaat en je ziet dan foto's van meiden die aan alle kanten aangepast zijn, tja, zou mijn voorbeeld niet zijn.

Een voorbeeld voor alle vrouwen!!!!!!

Wil je dan dikke vrouwen hier die niet liften? :rolleyes:

image.jpg
image.jpg
Danielle stewart

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Regina Hunt

266730997.jpg
440993104.jpg
460724519.jpg