XXL Nutrition

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

1e vrouw die in de ring (ofzo) aan het dansen is, mooi fysiek.. maar hoe meer je het filmpje in gaat hoe meer het richting vrouwen&bb gaat. Niet mijn voorkeur :o
Die eerste vrouw is ons eigen Erika Mes (jaren '80). Toen zaten de meesten van jullie nog op de 3-wieler.:D

Ik vond het toen best wel een lekker ding :)

Die eerste vrouw is ons eigen Erika Mes (jaren '80). Toen zaten de meesten van jullie nog op de 3-wieler.:D

Ach ja ik zag dat niet meteen en ik bestond toen nog niet eens. :o
Ik las (of het waar is geen idee) dat ze gestopt was met bb omdat ze later te veel concurrentie kreeg van vrouwen die anabole steroïden gebruikten en een mooi lichaam belangrijker vond dan prijzen winnen.

Nog even gegoogled, prachtige vrouw...voor een bbster.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mmi081.jpg

mmi093.jpg

Ze heeft ook duo posings gedaan met Berry de Mey. Ze kwamen ook beide uit Rotterdam. Erica heeft zelfs nog in de playboy gestaan.
Ik heb haar afscheidsoptreden bijgewoond in het congrescentrum in Den Haag.
Dat was, als ik het me goed kan herinneren, op de avond van de 'Night of the Dutch champions'.

ze zal wel een mooi figuur hebben, maar photoshop komt altijd er aan te pas.

hahaha die vrouwen....jaloers?

hahaha die vrouwen....jaloers?

Nee natuurlijk niet!
We willen allemaal wel zo'n lijf, daar niet van - zolang je maar weet wat realistisch is (en dus weet hoeveel schmink en Photoshop er bij komt kijken)...

Verder heb ik liever ietsie meer spier dan Jamie heeft...

wie is zij trouwens? of wat doet ze ofzo?

Mooi kontje, als je van 10 jarige jongetjes houdt. Van mij mag er echt wel wat meer wulps vleesch aan zitten.

Terug
Naar boven