AndroidHealthClinic

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Ik vroeg me juist af of het wel een vrouw is... :o

Ik vroeg me juist af of het wel een vrouw is... :o

:whip:

Kan me nog herinneren dat jij zei dat je voor BB ging :rolleyes: Blijkbaar ga je dus nog niet eens voor figure.

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ----------

Uiteraard! ;)

Ze heeft echt een geweldige shape. Streeffysiek!

Zeker mooi idd! Ben zo benieuwd hoe ze er bij haar komende wedstrijd bijstaat (ben helaas de naam ff kwijt nu. edit: de Atlantic Pro), waarvan ze zei dat ze echt helemaal haar 'eigen' fysiek ging vormen, wat ze zelf wilde, ipv proberen de jury te pleasen. Die laatste preview foto van haar in haar eigen topic was echt al wauw.

Ze is ripped to shreds.. potverdomme.

:whip:

Kan me nog herinneren dat jij zei dat je voor BB ging :rolleyes: Blijkbaar ga je dus nog niet eens voor figure.

Sorry, maar ze heeft echt een vierkante kont! Ik zie aan deze foto (misschien moet ik een andere zien) geen enkel vrouwelijke 'shape' aan haar onderlijf.
Wellicht een kwestie van oncharmante foto...

Aangezien dat dat jouw mening is, bedankt voor het compliment. ;)

Voor mij is het wel een streeffysiek. Of dat voor mij realistisch is, is een tweede. :)

vind je dat niet te droog? een vrouw mag wel een beetje vet hebben :o beter van die zachte vormen dan harde spiermassa. naar mijn mening dan ;)

Ach ja ieder zo zijn "voorbeeldlichaam" ;).
Vind haar op de foto ook tooooo muscled.. maar ik kan goed begrijpen dat er vrouwen zijn die daar naar toe streven. Suc6 Loca :p

Ik kan eigenlijk niet echt een lichaam vinden als streefdoel... Maar ik kan het wel omschrijven :p
Een strakke licht gespierde buik met een slanke taille. Een strakke ronde kont met slanke (niet dun, wel licht gespierde) benen. En verder gewoon een beetje gespierd en strak natuurlijk. Als iemand hier een foto van heeft, post hem dan maar ;) Ondertussen droom ik natuurlijk gewoon verder. :p

Ik kan eigenlijk niet echt een lichaam vinden als streefdoel... Maar ik kan het wel omschrijven :p
Een strakke licht gespierde buik met een slanke taille. Een strakke ronde kont met slanke (niet dun, wel licht gespierde) benen. En verder gewoon een beetje gespierd en strak natuurlijk. Als iemand hier een foto van heeft, post hem dan maar ;) Ondertussen droom ik natuurlijk gewoon verder. :p

Dit? :zweet:

451fih3.jpg

913600.jpg

Komt in de buurt :D

mooie buik heeft ze, maar de rest vind ik wel een beetje minder...

Deze buikjes vind ik mooi:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Er zijn hier dus maar weinig vrouwen die écht gaan voor figure/bodybuilding .

Er zijn hier dus maar weinig vrouwen die écht gaan voor figure/bodybuilding .
Idd!
(Discussie is al eerder gevoerd btw)

Ik mis zelf een pak spieren bij de laatste sets foto's, maar de foto die Loca neerzette vond ik ook niet geweldig... :o

Terug
Naar boven