MuscleMeat

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Ik zou haar wel even flink willen toetakelen:doggy::hornyna::facial:[

Toon eens een beetje respect, vrouwen lezen mee:mad:[/QUOTE]

Eeeh, vrouwen trainen en willen lekkere lichamen puur en alleen zodat mannen er op geilen. Al met al is het dus een hele normale opmerking.
En respect is gay!:stfu:

Respect is gay???

One love :heart:

Laatst bewerkt:
Toon eens een beetje respect, vrouwen lezen mee:mad:

Eeeh, vrouwen trainen en willen lekkere lichamen puur en alleen zodat mannen er op geilen. Al met al is het dus een hele normale opmerking.
En respect is gay!:stfu:[/QUOTE]

:finger: Vrouwen zijn niet oppervlakkig.
:roflol:, ik geloofde het bijna zelf:o

Ik zag gister die videoclip telephone (gaga en beyonce) die lady gaga heeft ook wel een mooi figuurtje hoor!

Ja, dat vind ik ook! Sjonge! Inderdaad geen mooi hoofd. Doet de naam 'Lady' geen eer aan. Hoe noemen mannen dat ook al weer, een PLORK?

Ja, dat vind ik ook! Sjonge! Inderdaad geen mooi hoofd. Doet de naam 'Lady' geen eer aan. Hoe noemen mannen dat ook al weer, een PLORK?

Ik vind het meteen al niet meer bijzonder als ik weet dat de dame veel geld heeft en liever naar dr. plastic surgery gaat dan zelf hard aan de bak gaat in het :zweet: om er zo uit te zien.

Ze blijkt nu al haar neus/kin te hebben gecorrigeerd en de lippen heeft opgepompt en las toevallig 2 dagen terug nog in de Spits dat ze binnenkort waarschijnlijk haar neus nogmaals laat corrigeren & borst en bil implantaten laat aanbrengen :eek:

Terug
Naar boven